02 September, 2009

gecse de genclik cagimmmmm....

bos kalsa da kucagim...sozumu tutacagim....adini anmayacagim.....

bu sarki dilimde bugunden beri nedense....hala kendimden umutluyum belki ondan....belki de bu aralar birseyleri degistirme gucunu buluyorum kendimde....

kelosh'un dogumgunu hediyesini aldim bugun...kendime ahududulu tart ismarladim,yanina da earl grey,patisseri valeride...actim okudum kitabimi,yayildim bir guzel..kendi kendime guldum bazi yerlerde,kimbilir gorenler ne dalga gecmislerdir:) gecsinler bana ne...

bunun disinda,icten ice yine kavgaya devam herkesle,kendimle...yogaya mi baslasam diye dusunuyorum,sakinlestirir mi acaba...kimne gore benim bu aralar boyle olmam,aldigim ilactan dolayi...2 ay kaldi sayilir..bir fark etmezse,hic de kullanmayacagim...

mutfakla kus olmaya devam...dolapla ve kettlela kankayiz sadece...dolaptan sut alyogurt al,uzerinden misir gevregi,yaninda cay yap,kahve yap...o kadar...bir sure barisicak gibi degiliz sanki...arada barisir gibi oluyoruz ama ozel birsey yapmiyoruz,hani paylasmaya degen...


3 comments:

  1. SiBEELLL, sen nasil bir insansin? sana söyleyecek söz bulamiyorum, nasil tesekkür etsem diye cok düsündüm, yok! bulamadim, hic bir kelime anlatamaz nekadar mutlu ettigini beni! dün eve geldigimde kapimda, postacidan bir not vardi "yurtdisindan kargonuz var, postaneye geliniz" gibi birsey, aksam oldugu icin bugünü zor bekledim, nekadar ince secilmis hediyeler, kelimenin tam anlamiyla hepsi "cok ince secilmis", dikkat edilerek, özenilerek secilmis, ve bunu sen benim icin yaptin, ugrastin, üsenmedin arkadasim! kartini okurken, gözlerim doldu, annem yanimdaydi, seni tanimasa da "ay canim benim"lerle eslik etti bana :) mükemmelsin, ne diyeyim ben sana, bilmiyorum, bilemiyorum...

    ReplyDelete
  2. canim ne cabu gitmis cok sevindim..bu arada yorumun basini okurken,gene ne yaptim ben,acaba yanlis bir seymi soyledim falan oldum:) gule gule kullan canim...cok severek sectim..coraplarin pembesinden bende de var kolyenin de aynisindan:) sabuncu zaten favori magazalarimdan,eee cikulata da bu bolgede en yakin en iyisi..sen gel godivaya gitcez:)operimmmm

    ReplyDelete
  3. sabunla ilgili cok komik bisey oldu, onun icin özel post yazicam :))

    ReplyDelete