30 September, 2009


birak akan su denize varsin....


cok ozlem doluyum bugunlerde,belki de bu yuzden kendimi yalniz hissetmem.hani cevremdeki o kadar  insana,cok insanla icli disli olmama,cok insani dinleyip,cok insanla konusmama ragmen..

zaten isten de erken cikiyorum bu aralar,butceme felaket ama ruhuma saadet,yanliz olsamda..


eve geliyorum,camlari araliyorum.radyomu aciyorum,klasik fm'de kilitli son gunlerde,zira sarfedilmis onca laf,kafamda onca dusunceden sonra ,hicbir sarki sozune tahammulum yok bu ara...

sonra su isiticimi ustune koyup,kendime bir cay yapiyorum,kucagima alip  laptopumu,uzun oturuyorum en sevdigim koltukta.

maillerimi aciyorum heyecanla,kardesimle yazisiyoruz her gun,hamileligini konusuyoruz,bir de Defne Peri'mizi en cok.uzun zaman sonra kankimden mail geliyor,duygulaniyorum...

o kadar hasretim ki su aralar ha diyince gidicegim bir dosta,sirf yrm saatligine bile olsa,bir fincan kahveye...yok mu arkadasim,var...ha diyince gorusulmuyormus sanki buyuyunce,hani isimiz var,evimiz,sevgilimiz,temizligimiz,kocamiz var..zaten bulusunca kocalar,sevgililer de eksik olmuyor artik cogunlukla.herkes calismaktan dolayi sevdigine hasret ya,kalan her saati,ille de sevgiliyle gecirmek istiyorlar,nane var sanki,laf dinliycekler...

maillerden sonra,blogumu acip,en sevdigim linklere tikliyorum,ruhum senleniyor biraz.iyiki var diyorum,cileksuyum,linklerim..bazen interneti,tum kalbimle gercekten,kutsuyorum...

yapilicak bir isim varsa,onlara koyuluyorum.bazen yapiyorum,bazen kicimi bile bile kaldirmiyorum.dun mesela 3 makine utumu bitirdim,biri bitse hos,baska bir is aklimda,hic bitmiyorlar,sanki hep turuyor isler.gardrobun ustunun, ustundeki ayakkabi kutularinin tozu alinmali ,kisliklar catidan indirilmeli...

mutfagimla da pek sevisiyoruz bugunlerde,o askla gidip firina birseyler veriyorum.bugun elimdeki son malzemeleri degerlendirmek icin hashas taneli,limonlu kek yaptim ama beceremedim.gec pisti,ilk seferki gibi bir tat birakmadi ne  kalbimde,ne midemde,belki balla yaptim ve tami tamina tarife uymadigim icin.kenarlari karardi,uzeri catladi,son hashaslarimin kullanma tarihi geceli cok olmustu.ise de getirilmez bu kek.. bir de kisir vardi bu aksam yemege...

kediler besleniyor,kumlari degisiyor,kel geliyor,yemek yeniyor,hijyen saatinden sonra,kitap,dergi,film,bazen tv, bazen film geciyor aksamlar.ara ara uyandigim uykulari uyuyorum sonrasinda..

mum yakmali bu aksam..kokulu mum almali...

insan ruhuna ve duygularina nasil detoks yapar biri soyleyebilir mi bana?

not:baslik kumral ada mavi tuna'da altini cizdigim onca yerden,sadece biri...

gule gule  biricik eylul,hos gel,suprizle,bereketle gel ekim,ne olur..

5 comments:

  1. Ne güzel anlatmışsın her şey gönlünce olsun...
    <:))

    ReplyDelete
  2. yazdiklarini hep seviyorum ama bu sefer baska guzel yazmissin...

    ReplyDelete
  3. neden bu kadar mutsuz benim kankim
    nerede heyecan coşku....

    ReplyDelete
  4. ekim ekim güzel ekim...güzel günlerle gel de teyzoşumun bütün negatif elektriğini atmasına yardımcı ol...
    teyzoşum sen üzme kendini değmiyecek şeylere.
    beni düşün...
    defne...

    ReplyDelete
  5. Canimlar,tesekkurler yorumlarini icin..gelip gidiyorlar bana arada boyle ne yapalim,madem hayatimi paylasiyorum,boyle gunlerimi de paylasmak istedim..her zaman pozitif enerjimi kullanamiyorum ne yazik ki...sevgiler

    ReplyDelete