15 September, 2009



mutluluk,sicak suyun akmasidir!!!!


mutluluk gunune gore degisir mi?degisir...bugun benim icin en guzel mutluluk,sicak suya kavusmakti.

kac gundur,isiticimiz,basinc yetmezliginden bozuk...ne kalorifer calisiyor,ne sicak su akiyor...ne gariban hallerde banyo yaptik,bulasik yikadik..Allah susuzlukla terbiye etmesin...

eskiden,koyde sular kesilince,gider bakir gugumlerle su tasirdik biz,findik ayinda..cesmede elimizi yuzumuzu yikardik...kisin banyolarimizi,soba uzerinde kaynamis sularla yapardik...ne guzelmis o banyolar,simdi olsa yine ayni keyfi alirim,mis gibi,hamam gibi..bu modernlikte!! tasima su ile temizlik yapmak,banyo yapmak insani daha cok geriyormus..


bende tamirciyi beklerken-bekle bekle gelmedi,aradim da ancak geldi gicik adam,belki de haberleri bile yoktu geliceklerinden- daha fazla bekleme modunda kalamadim...kitaplarimin raflarini duzene soktum,dolaplardaki fazlaliklari attimbiraz nefes aldirdim mutfagima...

kitaplarda bakinirken,snoopy'li defterimde cok cok uzun zaman once yazmis oldugum,Sibel'in kahvesinden mahlepli kurabiye   tarifi ile karsilastim...tesaduf bu ki,butun malzemelerim vardi,ablam da mis gibi mahlep getirmis Izmirler'den...daha ne isterdim,bu kandil gununde,arada burnuma gelmis kandil simiti kokularini kendi evimde yasar,ozlemimi giderirdim..

benim hamurum biraz kuru oldu,sadece beyaz un kullandim ben,tereyag ile tereyagimsi,saglikli!! yagi karistirdim...hamurum sekillenmiycek kadar kuru oldugu icinde biraz sut ekledim...Sibel'in verdigi seklide veremedim,beceremedim,bende kalplerde karar kildim...en sevdigim sekil,bu sinir bozucu gunde mutluluk verdi,gunume renk ve tat katti.

tamirci amcama da verdim bir kalp giderken,zira bana firini kapattirmasaydi guvenlik icin,yanacakti guzelim kalpler...verdigim yrm saat biraz fazla gelmisti sanirim...

dilerim bu gece diledigin dilekler,ettiginiz dualar kabul olsun..kandiliniz mubarek olsun...

2 comments:

  1. Elinize sağlık kurabiyeler güzel görünüyor. Sizinde kandiliniz mubarek olsun.
    <:))

    ReplyDelete
  2. tesekkurler Mayri'cim :0) sevgiler

    ReplyDelete