07 September, 2009


haftasonundan....

cuma gunu is cikisi,cafe nero'da muffin ve cappicuno...sonrasi badminton,stres atma saati...kuralsiz oynama ve cok ama cok gulme..sonrasi alisveris,isten ayrilcak arkadasa,hediye alinir,guzel bir parfum,bolca cikulata...

cmt gunu yine is....ogleden sonrasinda bir hareket yok,cunku kelosh bilgisayara yapisik...bende kitaba,bloga,telefona....hee mutfaga da,cunku gidicek arkadasima kek yapasim gelir...kendi yaptigim portakal kabugu sekerleme benzetmesinden..icine kattikca katarim,havuc,tarcin...kokusunu da severim,rengini de....ertesi gun herkes pek bir begenir,pek de hafif bulur...

pz gunu is...yine is...sanki bu aralar yasama sebebim sadece calismak...Di'nin kocasi,sisme yatagimi geri getirir,kekten yer,kekci olmamasina ragmen pek sevdigini soyler..dugunde cektigim fotograflari pek begenmistir,mutludur...2oo kusur...hayret eder:)

isten erken kacar sibel,yalvar yakar,cunku kelosh'un 32.yas gunudur...surati asiktir kelosh'un,cunku annesini ozlemistir...once disari cikmak istemez,ama benim ceneme dayanamaz ve kabul eder..

sibel onu,greenwich'e goturur-tabii oncesinde alisveris yapar,spor ayakkabi alir- ilk defa tapas restorana gidiir..keyifle hafif yemekler paylasilir...mini mini porsiyonlar,saglikli secenekler.bu restoran hemen sinemanin yaninda,icerden girisi de var zaten...fiyatlari da oldukca uygun..adi Taperia..cok da sakindi gittigimiz saatte,ayagimizi surttuk,kalkarken geldi bir kac masa,ama ben zeytinlerin tadini begenmedim..giderken nasil marine edildigini sordum sefe,sir dedi,sonra benimde zaten anladigim tipik malzemeleri saydi,ama asil zeytinden dedi..garibim ben sorunca da begendigimden sordugumu sandi,zevkle de anlayinca,begenmedim aslinda diyemedim:(...gittigimiz sinema da picturehouse.

koltuklar rahat,sinema kucuk...ust kattaki bar pek rahat goruntulu,hani insanlarin o kadar kocaman camlarin onunde yayilasi geliyor iyice.onceden iceri girmenizi tavsiye ederim,cunku yerler hemencecik kapilmis oluyor,10 dk sonrasinda,tekrar disari cikip kahve almak istedim ama felaket doluydu alt kattaki kasalar.

Penelope askimizdan izlemek istedik bu filmi...daha once Volver'ini de keyifle izledigimiz, almadovar'in filmi..sirada izlenicek bir kac filmi daha var,hatta hmv'de  5 dvd'yi £15 'a indirmisler...alinmak uzere,dilek listemize koymus bulunmaktayiz...

film cok keyifliydi acikcasi..penelope'ye hayranligim bir kat daha artmis bulundu...rengarenk bir filmdi..hani duvarda asilanlara,koltuklara kadar,penelope'nin sirin mimiklerine kadar...asiklarin gidip de,fotograf cektikleri yerdeki manzara enfesti...basroldeki aktorumuz de kor olup,nasil ilk sahneden bu kadar sexy olunabilecegini gosteriyor...izleyin derim,gozunuz gonlunuz acilsin diye..

boyle iste,hafta sonlarini seviyorum..insanlah yakinda haftasonu off olmaya basliyacagim...

kelosh'um ingilizce sinavindan A aldi,pek bir sevincli...yeni yaslara,yepyeni basarilarla keloshum...happy birthday to you.............

ben yarin ve crs offum...yarin gonullu yedek ogretmenlik yapmak uzere keloshun anaokuluna gidiyorum...crs da,iftara misafirim geliyor,cok heyecanliyim....

mutlu haftalar diliyorum...





 


No comments:

Post a Comment