28 September, 2009


son-bahari seviyorummmm....


nedendir bilemiyorum,bir de buyudukce gelisen bir sevgi bu..daha gencken,hep yaz,hep yazdi favorim,zaten yazin baslamasi ile dogmus bir insanim ben..


bu mevsimde,kaziklanmis bile olsam dokunmuyor sanki...kiytirik bir kahvalti tabagina verilir mi o kadar para,verildi,bir de gikimiz cikmadi yani...


her yerde aileler var,cocuklar var,bebek arabalari var,hamileler var..eskiden de bu kadar cokmuydu,yoksa ben algida secicilik mi yasiyorum teyze olucam diye...


yigenimle simdiden konusur konusur dururum.duyar mi beni acaba?.ilk hediyelerini almaya basladik bile...ilk gozagrimiz o bizim,goz bebegimiz olucak...teyze olmak,herhalde annelikten sonraki en yuce duygu mu?simdilik bana oyle geliyor,ya da ilk kez olucam diye mi boyleyim,bilemiyorum...


en son fotograftaki yer,evlenmek icin cok cici bir yer..Bromley civic center..Sonbaharda da ayri guzel fotograf verdi...bu yilin ikinci nikahini da bu mevsimde aradan cikarmis oldum..evlenmek guzel sey,insan,insanlarin gozlerindeki heyacani,mutlulugu gordukce ayri mutlu oluyor sanki...

limonlu nane cayi icip,dergimi okuyacagim womanandhome.com...Mrs.Obama icin aldim bu dergiyi ben,ne kadar zarif bir kadin,basarili,icten bir kadin...Kendisi disinda,hayalleri pesinde kosan,hayallerine amaclarina ulasmis bir dolu hemcinsimin de hikayeleri var icinde bu ay...

kendinize iyi bakin,mutlu haftalar olsun..


7 comments:

  1. resimler gerçekten çok güzel bu mevsim gerçekten çok hoş yanmadan üşümeden doyasıya dadını çıkarıyorsun dışarının hele bir parkta otururken hafif esen rüzgarla uçuşan kuru yapraklar ve sesleri daha dinlendiriyor insanı:))teyze olmak mutlaka keyiflidir ama inşallah anne olmanın tadınıda alabiliriz.

    ReplyDelete
  2. selam karamel mutfak...bende yapraklara ayaklarimi surte surte yurumeyi cok seviyorum bu mevsimde.anne olmak,bir lutuf,kismet,istiyorum ama emin olamiyorum bazen:)

    ReplyDelete
  3. Hayallah Sibel ya, senin yorumundan tıklayıp sitene geldiğimde arşivle karşılaşıyorum. Tabii orada yorum opsiyonu yok. Bu kız artık yazmıyor herhalde deyip deyip dönüyordum. Bugün farkettim iyi mi? Kafasız ben!

    ReplyDelete
  4. evet evet bence de cok var hamileler, bebekliler, ve hayir bence eskiden bukadar yoklardi, simdi trend bu :) hamilelik :) ayrica bu limonlu nane cayi icerek dergi okuma kismina cok özendim!

    ReplyDelete
  5. estagfurullah Tijen abla:) olene kadara yazacagim insanlah cileksuyumda,bir aksilik olmazsa:)

    rahsanim,yok yok bence sirf trendden degil,biz de buyuduk,cevremiz degisti ya ondan bu kadar cok hamileler var bence..eskiden cocuk oldugumuz zaman nerden gorelim hamile,ben birtek halami hatirliyorum valla:) bu aralar annelik,hamilleik ve cocuk olayina pek yumusak bakar oldum,baksana takip ettigim bloglar bile cocuklu:) teyzelik degistirdi beni:)

    ReplyDelete
  6. resimler süper,resmen sonbahar gelmiş sizin oralara.gerçekten çok keyifli.tadını çıkar canım.(sel)

    ReplyDelete
  7. canim sende olsaydin cok sevrdin senin parki yine,ayri guzel bu mevsimde...muck

    ReplyDelete