21 February, 2019

Subat Ayi Meydan okumasi 21.gun


Herhangi bir konuda elestiri hazirlayabilirsin,telefon uygulamasi,kitap,muzik ya da restoran ne istersen sana kalmis.

Elestiriyi ne kadar sevmesem de sanirim yapmadan da olmuyor,elimizde degil! Yapici olursa,iyi sekilde soylendiyse insana katkidan baska bir etkisi olamaz diye dusunuyorum.

Aslinda yuruyus ayakkabilarimin pozitif elestirisini yapacaktim tavsiye gibi ama aklima dun hissettiklerim geldi.Benim bu ampuller yanip yanip duruyor😂

Dun ise giderken yurudum,hava cok guzeldi.Giderken parktan geciyorum,bir agacin altina oturayim dedim,gunlugume yazayim.Annemle konusmusum,dolmusum.Cantamda da defterim hep vardir.

Keske agacin tum fotografini cekseydim.Bir kismi sanirim ruzgardan yikilmis,dallari ve kutugu yerde yatiyor ben de o kutugun ustunde oturdum,yazdim,biraz insan izledim,cevreye bakindim her zamanki gibi.Oturdugum yerde gozume fotografta gordukleriniz takildi.Topladim,en yakin cop kutusuna attim ki oturdugum yerden uzak degildi zaten.Kutugun altinda da Budwiser kutusu vardi ki,onu alamadim.

Eeee be insan oglu hadi golf toplari eskiden golf oynandigi donemden kalmis olabilir ya digerleri? Bu kadar mi zor copunu gerekli yere atmak.Fazlasiyla tuketip cevreye zarar veriyoruz zaten,bari copumuzu atalim.

Bir de yerlere tukurenler var.Tiksiniyorum!

Simdi iki ulkeli biri olarak diyecegim,Londra bazen Istanbul'u aratmiyor inanin ki.Insan kalitesi zamanla daha mi cok azaliyor bilemiyorum.Evsiz dolu sokaklar,hos boyle bir memlekette o konuyu da cozebilmis degilim.Kimisi kendi tercihleri diyorlar.

Velhasil ne kadar sevsem de elestirmeden edemeyecegim.

Mutlu,keyifli geceler.

6 comments:

  1. Bugün tüm bloglarda harika eleştiri yazıları okuyup çok keyif aldım
    Teşekkürler arkadaşlar.
    Etabın güzel soru bu olacak gibi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Sibel'cim.Ne yalan soyliyeyim etabin sonunu heyecanla bekliyorum:)

      Delete
  2. Çöp konusunda ve tükürme konusunda çok haklısınız... Sigara tükürük üretiyor herhalde çoğu sigara içende görüyorum çünkü iki fırt çekip tükürüyorlar hem çevreye hem havaya zarar maalesef... Selam ve Dua ile...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigara ya da ne sebebp olursa olsun,bunu bu sekilde disari atabilmeyi anlayamiyorum.Selamlar Furkan.

      Delete
  3. ayakkabın çok tatlı çıkmış fotoda bilmiyorum belkide bir tek bana öyle görünmüş olabilir :)) İnsanlık dünyaya gelmiş en büyük bela dünyı sanki yok etmeye çalışırcasına kirletiyoruz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim:) Ayakkabili fotolari hep cok sevdim:) Kesinlikle katiliyorum ve tabiat ananin intikaminin cok buyuk olacagini dusunuyorum

      Delete