23 February, 2019

Subat Ayi Meydan Okumasi 22. ve 23.gun (Neler yapiyorum #11)


Selam Dostlar.Meydan Okumanin sonuna geldik ve ben kaytarmaya mi basladim dersiniz? Asla kaytarici olmadim ama  calisma saatlerimden.gec gelislerimden ve erken kalkislarimdan yoruldum sanirim.Olsun,duble kahve tadinda iki yazi vereyim yine size.Son 5 gunu en guzel sekilde sirasiyla paylasacagim umarim😄

Gun 22:Bildigin seyler hakkinda ipucu ver.Mutfak.fotograf,ipuclari hayati onem tasirlar,iclerinde deneyim barindirirlar: Ipucu bilmem ben,birinden bir sey ogrenirim,sonra onu unuturum ve muhtemelen bir daha aklima gelmez.Zaten hic pratik bir insan olmadim.Verebilecegim en guzel ipucu,hayata tutunmak icin bolca yuruyus,park,gogu seyretme,sevdiklerinizle zaman gecirme olacaktir.


Gun 23:Neler yapiyorum Serisi hazirliyoruz!

Bu seriye gecen yil Ezgi sayesinde basladim,iyi ki baslamisim.Cileksuyu'nda 10.sunu okuyorsunuz.Blogumda yazmayi en sevdigim seylerden biri.Tesekkurler Ezgi!


Seviyorum: Bahar'in gelisini,mevsimin degisimini izlemeyi,bugunku baharimsi havayi.

Yiyorum:Bu aralar cok sekerli seyler tuketiyorum,her gune illa tatli bir sey var😬😍

Iciyorum:Turk kahvesi,kahve,su


Hissediyorum: Oldukca pozitif ama kafamda donen tilkiler de var,degistiremedigim seyleri dusunup sinir oluyorum bazen.

Yapiyorum: Yuruyus,ev isi...Bu maddeye bir degisiklik bulmaliyim.

Dusunuyorum: Babami,annemi...

Hayalini kuruyorum: Matematik testinden gecip artik su mudurluk isinin sadede gelmesinin hayalini kuruyorum.Matematik diyince tum saclarim tepeme firliyor!

Izliyorum: The Umbrella Academy'i zevkle izledim,bitirdim.

Okuyorum: Ikinci kez Ruby Wax.Simdiden cok sevdim,sanirim bu kitabi detayli paylasacagim

Dinliyorum: Her zamanki spotify listem ve radyo.Gecen aksam Brit Odullerini izledim.Hep iyi geliyor.

Simdi kacar,sizin bloglara gelirim.Keyifli Aksam ustleri olsun.

6 comments:

  1. Keyifli mim olmuş
    Matemetik konusunda hem fikirim

    ReplyDelete
  2. Çiçeğin kokusu buralara kadar geldi sanki :)

    ReplyDelete
  3. İyi ki de yazıyorsun ben sana teşekkür ederim :)

    Umbrella Academy'i ben de çok sevdim son 3 bölümüm kaldı, işteki olay çabucacık gerçekleşsin dilerim

    ReplyDelete
  4. Zevkle yaziyorum Ezgi'cim:) Ellen Page keman calmayi ogrenmis bu dizi icin,duyunca iyice hayran kaldim kadina!

    ReplyDelete