12 February, 2019

Subat ayi meydan okumasi 12.gun


Yasasin moda bloggeri gibi hissedebilirsin bugun kendini.Kullanmaktan asla vazgecmedigin bittikce yeniden aynisini aldigin seyleri yaz da bilgilenelim demis Ezgi...

Su anki ruh halimle,yuzumde cikarmaya usendigim makyajimla,gozlerimden akan uykuyla moda bloggerlari ile hic alakam olmadi, olamayacak gercegini yillar once kabul ettim ben.Hem nasil basa cikilir onca kiyafet- ivir zivir- fazlalikla hic anlamadim.


Neredeyse 41 yasindayim ve duzenli kullandigim hic bir urunum olmadi,Genelde urunleri  butceme gore seciyorum.Zaten kucuk bir sepet makyaj malzemem var,gecen sene neredeyse 10 yillik rujlarimi ancak atabildim.Gordugunuz siyah goz kalemim sanirim neredeyse 9 yillik olmustur,Chanel'dir.Tepe tepe kullaniyorum.

Benim makyajim goz kalemi,rimel ve alliktan olusur genelde,kendimi mutlu hissetmek istersem ruj surerim,kirmizi kirmizi ya da koyu koyu.Senelerdir degismedi makyaj stilim.Yuzume fondoten ya da goz kapatici surmeyi sevmiyorum,nedense kirliymisim gibi hissettiriyor bana kendimi.Pis pis o fondotenler kiyafetlere bulasir ya.iyy diyesim gelir ki hic kullanmamis degilim.En son kullandigim chanel su bazli hafif bir fondotendi,iyiydi ama yok tasiyamiyorum ben oyle seyler.

En cok rimel sever,en cok rimel alirim.Genelde Loreal'den.


Bence kullandigim en iyi goz makyaji cikaricisi Nivea ve yine hem cantamda hem is yerinde cebimde tuttugum dudak nemlendiricisi de Nivea'dan.En cok rimelim ve dudak nemlendiricim biter.Bonjuar(yanlis yazmis olabilirim) sanirim kullandigim 2.alligi,kokusunu rengini severim.Zaten is yerinde lakabim gul yanakli😂😀😊 Allikla kendimi cizilmis kiz cocuklarina benzetiyorum bazen.

Dis ipsiz kalmam,hem cantamda hem evde bulundururum.Dis macunuma cok onem veririm ya bu ya da Oral B olur.En sevdigim mum da yankee'dir,gunduz de yakarim.cok SIK alamasam da butce ayirmaya calisiyorum duzenli olarak.

Nemlendiricim de Serap tanistirdigindan beri Kielh's den.Sanirim ikinci alisim.en sonunda goz kremimi de ordan sectim,daha once Nivea idi.

Yine en yakin zamanda rimel almam gerek,6 ayda yeniledigim tek sey rimel,digerleri yillik resmen.Herhalde allik fircam ki Body Shop'dan 16 yillik olmustur.

Vaselin hep alirim,ayaklarima topuklarima surmek icin.Makyaj malzemelerim gordugunuz kadar,rose rujlar,noelde mudurlerimden hediye,Ted Baker'dan.Ben almazdim😂

Son kullanma tarihine inanmiyorum,yillik kullandigim malzemeler bana hic zarar vermedi.

Mutlu gunler dostlar,az tuketimli gunker diliyorum.

4 comments:

  1. Makyaj malzemesi konusunda ben de fenayım :)))
    Kardeşimin ellerine bıraktım kendimi hahahaaaa :) O ne alırsa onu kullanıyorum vallahi ;)

    ReplyDelete
  2. Ben de uuzn süredir kullanıyorum göz kalemimi utandım da yazamadım hhahahha :)))

    ReplyDelete