18 July, 2015

Bayram gezmesi,Eyüp ve Pierre Loti

Istanbul'dan geldiğimden beri bu fotoğrafları sizlerle paylaşmak istedim,sonra çok bahsi geçen yerler artık önemli değil zamanı geçti deyip bıraktım.

Fotoları bilgisayara yükledikten sonra çoğunu telefondan silerken,bunları silemedim size göstermeden.Eee bayram da gelince,paylaşmadan olmazdı;)


Güzel bir Mayıs gününde,annem-babam ve ben Üsküdar'dan atladık motora,geze geze,dura dura vardık Eyüp'e.


Eyüp ve Pierre Loti ailecek bizim için çok önemli bir yer,her bayram illaki gittiğimiz istikamet.


Her gittiğimizde ziyaret ettiğimiz bir mezar vardı,biz çocuklar olarak kime ait olduğunu hiç anlamadık,biraz daha aklımız erince babamın annesinin mezarı olduğunu öğrendik.


Suzi,hep benim babaannemdi,o zamanlar en yakın arkadaşım.Büyüdükçe ailem (ailem kitap olabilir) konusunda ne öğrendiysem ondan öğrendim,ben O'nu dinlemeyi çok severdim,çünkü bana anlamazmışım muamelesi yapmazdı.Hatta çocukken annemin köyünde birisi Suzi'nin benim babaannem olmadığını söylediğinde çok üzülmüştüm,inanmamıştım.Arada büyük aşk oldukça,herşeyin gayet de gerçek olduğunu söyleyebilecek tecrübeye henüz ulaşmamıştım.


Babamın çocukluğu,fazla fakirlikle Eyüp'te geçmiş.O yüzden oraya ayrı bağlı,her köşesini incelemeye,hep birşeyler anlatmaya doyamadı en son gittiğimizde.




Eyüp merkezden,Pierre Lotiye kadar yürüdük o gün,artık hiç de pis kokmayan çay bahçesinde kahve-çay-simit molası verdik,incik cincik aldık.Artık orası daha bir turistik,daha bir öğrencilik olmuş.



Ahh güzel Istanbul...Insan sana babam kadar aşık olunca kahrını çekiyor ancak.Babam çok aşık bu şehre,başka bir yeri asla düşünmüyor.Ben de bir zamanlar çok aşıktım demek istiyorum,şimdilerde kendisi ara ara özleyip,özlem gidermek için tutuştuğum,asla unutmayacağım eski sevgilim.




Karşıma böyle güzel cümleler çıkmasını çok seviyorum.


Burası da eski karakolmuş,babam kaybolunca buraya getirmişler:) Polisler şeker almış,çok ağlamış o gün annesi gelene kadar.Canım babam,onca sıkıntıya nasıl böyle pozitif bir adam oldu bilemiyorum:) Aynı ben;)


Eminim bir daha gideceğiz,hep gideceğiz Eyüp'e,Pierre Loti'ye,ailemizin yerleri orası.

Istanbul'u özlemişken iyi geldi bu yazı,blog yazmak sigara krizini gideriyor,bilgisayar yüzünden gerilen sinirlere iyi geliyor benden söylemesi.

Not:Blogun şablonu tamamen kaza ile değişti ben anlamadan(nasıl becerdim,bilemiyorum,kayıt etmemiştim ki) sonra rengini ben kırmızılaştırdım biraz.Yeni yüz için zamanı geldi,bildiğiniz birileri varsa,tavsiye edin lütfen,10.yıl için bir "face lift" şart kızıma,şöyle şık,sade ve çilekli;) 

Keyfini çıkarın Bayram'ın,benim için de❤️

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Yemen bakacagim canim,tesekkurler

    ReplyDelete
  3. Bu yorumumu bulup sildim Sibelcim.
    Şablon için bir isim önermiştim hani.
    Önerilmeyi kesinlikle hak etmiyor, bu kadar söyleyeyim.
    Sevgiler...

    ReplyDelete