24 July, 2015

FUF❤️teşekkür Cuma'sı❤️

Günaydın dostlar,sabah treni öncesi FUF karşınızda :) Bu hafta çarçabuk geçen haftaya,sağlığa,mutluluğa,telefonumun  tuzla buz olmuş ekranını yarım saatte yapan yakışıklı genç Hintli'ye,


Ahhh kahvemin yanına bir de çok sevdiğim çikolatam olsa dediğimde,belki vardır deyip süpriz yapana,


Bu çantayı yapan insana;)


Yine üşüdüğüm bir sabah,çoraplarımı yanıma almadığımı sanırken,çantamda elime gelen çoraplarıma( evet aynen bu şekilde vardım işe)


Karasu'daki yazlık anılarına,


Pizza akşamlarına,keyifli sohpetlere,


Yolluk hazırlayıp getirenlere,


Beni annemin sesi ve ortancaları ile uyandıran kardeşime,onları verene çokkkk müteşekkirim...

Herşey gönlünüzce olsun bu haftasonu❤️

2 comments:

  1. ay sibel 3.yazisim , diğerleri geldi mi eline bilmiyorum. ne zamandir uzagim bloglardan. bu yüzden unutmuşum.
    mail adresini kaybettim, ayrica benim mailde degisti.

    ReplyDelete
  2. Selam DUygu'cum bu ilk gelen yorumun,neler yazmıştın merak ettım:) mail adresim yan tarafta,xxxx

    ReplyDelete