10 July, 2015

FUF ❤️teşekkür Cuma'sı❤️

Işten bugün bıkkın gelmiş ben,Fred'i yürüyüşe çıkaracak kadar taakati olmayan ben,Ayyy nasıl yazarım FUF'u diye düşünürken fotoğrafları yüklemeye başlayınca,yine sevdiğim halime dönüş yaşıyorum resmen,bu FUF beni çok mutlu ediyor,müteşekkirim sebep olana ve müteşekkir olduğum anları hep daimi kılana.Kötü gün geçiyor,---'tan insanlar iş bitince sizden çıkıyor,orda kalıyor,en önemlisi bizim kendimizle kaldığımızda hissettiklerimiz.Hayat güzel,insanlar hayatı tipsiz belki çekilmez kılan çoğu zaman! Benim menejer olmamam çok büyük bir lutüf kimine,müteşekkir olsalar keşke ;)

Dert yanmak bir yana dostlar,işte mutluluk anları,an'da kalmak ve müteşekkir olmak en güzeli,gerisi harbi bomboş!


Magnum'um espressolusuna,


Gökkuşağı'na,artık hangi köşeden çıkacağını biliyorum;)


Kardeşimin aldığı incik cinciğe;)


Görmüş,beni hatırlamış almadan edememiş canım arkadaşıma:)



Bu şehrin binalarının güzelliğine,



Metro grevinde,otobüsten inip,yürüten manevi-fiziki güce,çokkkk müteşekkirim.

Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum :)

No comments:

Post a Comment