03 July, 2015

FUF❤️fank U Friday❤️ teşekkür Cuma'sı

Ç.S'cular,sevgili FUF'cular,bir haftayı daha bitirdik,müteşekkirmiyiz? :) Ben şahsım adına,çok müteşekkirim,sessiz,sakin,yaz haftası geçirdim,pek yorulmadım,strese girmedim:) Son okuduğum kitapların etkisi mi bilemiyorum.

İşte karşınızda,müteşekkir olduğum anlar,etkisi pek uzun süren zamanlar...


Sıcak günün sonunda parktaki rüzgâra,çimlere yalınayak basabilmeye,Güneş'e yüzümü çevirebilmeye (öyle yayılmışım ki Fred'le,yürüyüşçülerden biri,köpeğıniz de sizin kadar relax olmuş dedi:) Valla,kıllı bebelerimiz de sahiplerine benzer diycektim,demedim)


Yeni beslenme çantamın şirinliğine:)


Gita'dan gelen kirazlara,çileklere...


Fortnum&Mason'daki çay saatine...

Neredeyse mükemmel servisine,benimle flörtleşmeye çalışan genç garsona,ben de bir genç hissettim,kızardım falan:)


Bu bileziği çok istemiştim,taaa Au-pairlik günlerimde,süpriz yapıp bana hediye edene 3 sene diledikten sonra:)


Doğum günüm olduğunu garsonlara bildiren,bana süpriz yaptıran Monica'ya,


Bir dolu memleketten beni saran,benim için orda olan 7 kadına,her yaştan,her dilden,hepinizden ne çok şey öğreniyorum ben:)


F&M'de ruhumu açan çiçeklerin Yaratıcısına:)


Piyanist'e...Ne güzel happy birthday çaldı:)


Şaçlarımla uğraşana,tadımlık sunanlara...


Sabah güneşine...


Fred,başka yerden karşıya geçirince beni,karşıma çıkana,ben adını Ateş koydum, IG'de @leylakdali fırça çalısı olduğunu belirtti,kendisine müteşekkirim,bir şey daha öğrendim..


Başka anneden olma kardeşimin Oğluşunun verdiği enerjiye çokkkk müteşekkirim;) Ne güzel şey bebek sevmek...

Mutlu bir haftasonu diliyorum:)

No comments:

Post a Comment