19 July, 2015

Okudum,bitirdim,O'nu herkes sevsin isterim



Iyi pazarlar olsun,balkonumsu mutluluk köşemden bildiriyorum,açık camlardan rüzgar içeri girerken,pijamamı hala çıkarmamışken.Kendime bir kahve yapamayacak kadar tembel,bir o kadar blog aşığı ve enerjiğim:)

Sabahattin Ali'yi pek sevdiğimi söylemişimdir,bu okuduğum 3.kitabı.Kürk Mantolu Madonna ve Kuyucaklı Yusuf kadar kalbimi fet etmese de,yazı dilini,mini mini diyişini,her karakterin yine çok gerçek gibi olup beni sinir etmesini sevdim.Ne zaman S.Ali okusam,sevdiğim bir Türk filmini izlemişim gibi hissediyorum:) Belki o yüzdendir herkesin kendisini okumasını istemem.

Altını çizdiğim cümlelere gelince:

-günün birinde ya çıldıracağız,ya Dünya'ya hakim olacağız.Şimdilik bir rakı parası bulmaya çalışalım ve parlak istikbalimizin şerefine birkaç kadeh içelim.

-hayatın bir değişmeler silsilesi ve her değişmenin bir tekamül olduğunu anlamayanlar yobaz kafalı insanlardır.

-yüksek insan dışına değil,içine kıymet verendir.

-ben şuna inanıyorum ki,üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyAlarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız.Her  hadisenin insanı eğlendirecek bir tarafı vardır.

-birbirimize rastlamadan evvelki hayatımız sahiden birbirimizi aramaktan başka birşey değilmiş.Ne aradığımızı bilmeden aramak...Şimdi içim rahat,aradığını bulan ve başka bir şey istemeyen biri gibi sükunet içindeyim...

Güzel geçsin haftamız,su gibi❤️


No comments:

Post a Comment