05 October, 2017

52 Liste Projesi:Liste 40


Liste 40:Ruhunuza iyi gelen yirmi sarkidan bir liste yapin

Daha once boyle bir liste yapmadik mi biz?Benim muzikle aramda oyle yogun bir bag yok.Hani nota tinisindan sarkiyi,bir kelimeden sarkiciyi taniyan insanlar vardir ya,onlardan hic olamadim ama arka planda muzigi hep sevdim.Cogu zaman sarkiyi sarkicisindan daha iyi hatirlarim,hatta sarkiyi bilirim sarkicisini hic duymamisimdir.Radyo benim en sevdigim.Genelde magic fm dinlerim,bugunlerde BBC Radio 2'de takiliyorum,genelde hic bilmedigim sarkilari caliyorlar.Magicde gayet yumusak,bildigimiz klasikler var,bazen playlisti tamamen hep ayni sarkilardan olusuyormus gibi geliyor.Bazen de sadece muzige,tiniya ihtiyacim varsa,kafam hic bir kelimeyi kaldiramayacak gibiyse classic fm aciyorum,ya da kendi karisik cdlerimi takiyorum cd calara.Kimin neyi caldiginin onemi yok,melodiler iyi geliyor.

Bazi sarkilar var ki  aninda modumu iyi yonde degistiriyor,kalbimi mutluluktan ucuran cinsten.Bunlardan biri Nat King Cole'dan Love💓Kendi kendime zevkle dans ediyorum mutfak discomda.Etta James'den I'd rather go blind'i dinleyip bunalima girebilirim hemen💔 Bunlarin disinda cok cok sevdiklerim var mesela ara ara donup donup dinledigim,Keane,Ed Sheeran,Amy Winehouse,Cold Play gibi.

Diyeceksiniz hic Turkce sarki yok!Neden?Buraya geldigimden beri ben pek Turkce sarki dinleyemiyorum cunku beni direkt bunalima sokuyor,ara ara yeni cikanlardan haberim oluyor,merak ediyorum.youtube'dan bakiyorum.Ozlediklerim oluyor tabii ki.Bu aralar en cok begendigim sesler Ceylan Ertem ve Gaye Su Akyol mesela.Ikisinin de sesini cok buyulu buluyorum resmen soyledikleri sarkilarla ask yasayip,ask yapiyorlar gibime geliyor.

Hos hicbir sarki,melodi bana su sesi,parkta duydugum kus sesleri kadar iyi gelmiyor!

Hepimize mutlu bir aksam ustu dilerim💙

No comments:

Post a Comment