06 October, 2017

fank u friday❤️teşekkür cuma'sı #155


Selam FUF'cular,bir Cuma'yı daha bitirmek üzereyiz.Hayat Cuma'ları başka bir güzel sanki.Yarın çalisiyor olsam da,bugünün dünden daha iyi geçmis olmasına,sevdiklerimin sağliğina cok müteşekkirim.Işten çikar çikmaz akşam için yemeklik bir şeyler aldım,otobüs beklerken çok sevdiğim ton balıklı sandviçimi yedim,15 dk'lık yolculuğum esnasında IG'de gezindim ve otobüsten indiğimde yeni biçilmis çimlerin kokusu beni mest etti,derin içime cektim.Bu kokuya hep müteşekkirim.Eve gelir gelmez Fred'in beni gorduğündeki mutluluğunu,heyecanını anlatabilsem keşke,insanın evladı böyle karşılamaz bence anasını.😍 Halletmem gereken siparişi halledip,geçtim koltuğuma,battaniyemin altına.Fred de bacaklarımın üstünde(bakınız bir önceki FUF)

Gelelim mutluluk veren günlük anlara,cok şükür bunları gösterene,yaşatana!


Oksana'yı istasyonda bekliyordum ki bu güzellikle karşılaştım.Bayıldım. Çalışan bir ambulans ama farklı bir şekilde,geri döndüğümde orada yoktu,bu kadar eski olup da bu kadar iş gören.Bayıldımmmmm...Işte içimden atamadiğim hayalim,ya kuçücük bir dükkanda ya da böyle bir seyin icinde kahve-kek satabilmek.Geçen sabah yine içimde canlandı bu hayal,kredi çekebilip böyle bir şeye yatırım yapabildiğimi hayal ettim.Kısmet.Benim olmasa da olanların kalbimde,gözümde yarattığı mutluluk için müteşekkirim❤️



Yürürken karşıma çıkan ilginç manzaralara.Kafayı kaldırmak şart!






Greenwich Park'in kocamannnnn kestane ağaçlarına....




İçimi hep ferahlatan bu manzaraya! Bu sefer bu bereli de bonusu!😆


Büyük düşünmelere...


Vintic shoplara ve hayran hayran incelemelere...


Canım Oksana'ya...40 yaşında ders çalışmaktan kafayı yemek üzere kendisi😆


Aile içi bol muhabbetli Cumartesi gecelerine..Misty çok alem bir köpek😍


Şarhoşken çiçek koparıp verenlere,sonra da verdiğini hatırlamayanlara! Zalimsiniz yıllar!!!


Düğüne gidip de bana da nikah şekeri getirene.Yunan duğününden mis acıbadem kurabiyesi.çokkk severim.



Hep cok sevdiğim elmalı kurabiyeleri hayatıma sokan canım teyzoşuma.Bazı tadlara düşkünlüğümüz yıllar geçse de değişmiyor!


İstediğim gibi renkli yağdanlık bulabilmeme!Beyazı pek yakıstıramıyorum bu eve nedense aksesuar olarak!Orta sehpayı değistiresim var,tv sehpası da beyaz ama o orta sehpa kadar rahatsız etmiyor beni nedense.

Kışlık tariflere geçmemize.Bu yıllar önce çok severek yaptığım balikli payin baska bir tarifi.Linki verdim ki o yıllardan şu zamana bir blogcu olarak ne kadar yol kat etmişim siz de fark edin!Ey gidi cok flaŞlı,tipitip fotolar,yanliş yazılmış kelimeler.O zaman blog 1 yaşını doldurmuş! Eskidik be blogcan! Sen 13'e girdin,ben 40'a yaklastim.Hayat bize güzel davrandı herşeye rağmen,müteşekkiriz degil mi?Bir 10 sene daha yazarmıyız FUF'ları,sigara birakma maceramızı,gezmelerimizi kim bilir?

VEeeee  tabii ki size hep müteşekkirim okuduğunuz için😍 Mutlu bir haftasonu olsun😍

Nasıl buldunuz TÜRKÇE harfli yazımı????

2 comments:

  1. Sizi okumak hep çok keyifli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim,ne guzel bunu okumak:::::::::::::::)

      Delete