20 October, 2017

FUF.Teşekkür Cuma'sı #157



Günaydın Dostlar! Artık tamamen sonbahar gelmiş,rüzgarın yaprakları savurduğu,gayet karanlık bir Cuma sabahından yazıyorum bu FUF'u.Yataktan hiç çıkasım yok,etrafım tüylü bebeler ile sarılı,kahvemi bitirmek üzereyim ve Pazar gününden beri çok hastayım.Kafamı,burnumu zor taşıyorum,ne zamandır böyle grip olmamıştım.Buna da şükür deyip,bir an önce Pazartesi gününün gelmesini bekliyorum.

Bunca halsiz keyifsiz olmama rağmen,Salı günü bahçemin çimlerini biçip,çiçeklerimin saksılarını değiştirebildiğim için müteşekkirim (bakınız bir önceki yazı).ne zamandır aklımda olan bir işti,hafifledim resmen!

Bunun dışında neredeyse bitmek üzere olan iş haftasına (benim önümde daha haftasonu var!),dayanma gücüme cok müteşekkirim.Hayatta en önemli şey sağlık,kıymetini bilelim❤️


Ve tabii ki haftanın en müteşekkir olduğum anları Serap'ımı ziyaret ettiğim Cumartesi gününden geliyor! Evi,annemi,kardeslerimi özlediğimde rotayı direkt O'na çeviresim geliyor.O benim küçük mutfak tanrıçam.Mutfağı,temizliği,tatlılığı bana hep en sevdiklerimi hatırlatıyor,O'nun evinde evimdeyim ve hep mutluluk içindeyim.Öyle bir büyüsü var ki,gidip de döndüğümde o büyüyü uzun süre üzerinde taşımamak mümkün değil!

Benim için yeni tarif denemiş küçük tanrıçam ki şöyle buyrun cicek katmer pogaca icin,mis gibi,sıcacık!


Nerede çay orada Defne Koz bardağım,artık Serap bana hep bu bardakta veriyor ve Defne Koz'u anıyoruz biraz daha yapsa diye zira benimki biraz kenardan çatladı😧


Serap'in hep çok özenli sofralarına,


Arya kuşumun şen kahkalarına.tatlılıklarına,



Muhteşem sonbahar gününde bahçede oturabilmemize,


Serap'in benim icin aşure yapmasına,


Arya ile park keyfimize çok çok çokkkkkkkkkk müteşekkirim ki herkes icin bir Serap dilerim!!!!




Unutmadan WagaMama'yı yazmadan edemeyeceğim,Bromley'e de açılmıs çok iyi oldu,yakınımıza geldi cok şükür.O gün yediklerimizin lezzetine,Slovak garsonun sempatik servisine,yeşil çayımı sürekli tazelemelerine ki  servisin bir parçası,kompliman olarak tazelendi durdu.Çok müteşekkirim.

Hepimize kolay,keyifli bir haftasonu diliyorum😍Mutlu Cuma'lar olsun!

2 comments:

  1. Canim Sib, sen asil iyi ki varsin ❤️ senin icin her zaman, hem de zevkle..

    ReplyDelete