27 October, 2017

FUF❤️Fank u Friday❤️Tesekkur Cuma'si #158


Cok cok uzun zamandir calismadigim nadir Cuma'lardan biri. Bugune dair nice planim vardi ki hicbirini yapmadan,gunun cogunu oturarak,durarak hatta gec kalkip,bir kac saat sonrasinda yine uyuyarak gecirdim.Sanirim hala tam anlami ile nezlemden kurtulamamam artik biraz durmam gerektigine isaret ediyordu.Ben kendimden ve taleplerimden zaten yoruluyorum,bu beden ne yapsin artik?Gunde neredeyse 10 bin adimi astiran is temposu,aksam ustu yuruyusleri vs.Durmak istiyorum ama duramiyorum cogu zaman!

Oglen uykusundan  sersem ve huysuz kalktim,kafamda ne zamandir savastigim,surekli donup duran ayni dusunceler yuzunden herhalde dedim bu aksam boyle huzursuz biter,yarina Allah kerim.Kahvemi ictim,yarim sneakers yedim soyle bir IG'de gezindim ve yuruyus icin hazirlandim.Muhtesem bir gundu bugun,boyle gunlerde ozel bir sey yapmayinca da kendimi suclu hissediyorum resmen,sanki hep degerlendirmeliyim,gitmedigim yere gitmeliyim diye dusunuyorum,sanki ben dinlenince hayatimi bosa harciyormusum gibi geliyor.Bu duygudan da kurtulmam gerek sanirim,her zaman bir aktiviteye yetisemem! Herseye yetisen insanlara hayranligim devam edecek!

Boyle duygulardan kurtulmak icin hemen sevdiklerimi dusunuyorum,anilarimi,sevdiklerimin benim icin yaptiklarini,gorecegim dostlarimi,gelismekte oldugum isimi,siradaki kitabimin ne olacagini...V ehepen sonrasind ayuruyus,yuruyus sonrasinda resmen cok bambaska bir insanim,yeniden herkesi,herseyi,hayatimi seviyorum!Cok sukur o kotu duygulardan arindirana,yuruyuse gitme gucu verene,bu guzel mevsimi,dunyayi yaratana!!!

Bunun disinda bu hafta cok mutlu,mutesekkir oldugum anlara gelince:

Basta sagliga.herseye ragmen devam etme gucune,cok calistigimizi gorup,bizi yemege cikaran magaza mudurune.cevremdeki sahane kadinlara,




Iki aksamdir sahit oldugum muhtesem aksam ustlerine.Oyle guzel ki isik,renkler,gunes!


Bu sarisin bombaya,



Dopdolu sonbahar yapraklarina,


Zaman zaman elime aldigim kitaplarin,hatirlatan iyi gelen satirlarina cokkkkkkkkkkkk mutesekkirim.

Hepimize dileklerimizin gercek oldugu bir haftasonu dilerim.Elimizden geldigince hayatin hakkini verelim ve doya doya yasayalim dilerim.

No comments:

Post a Comment