12 June, 2020

30 gun sukretme meydan okumasi #12



Gunaydinnnnnnn...Sabah zipkin gibi kalkis 6,gun missss.Ucundan azcik da olsa sanki gunesi goruyorum,kuslar da senfoni halindeler yine.Adonis ve Dylan dibimde.Yuruyuse gitmeden hemen yazayim dedim,bugun Cuma,haftanin en guzel gunu kanimca ve bu aksam isten cikiyorum ve 12 koca gun izindeyim.....12 gunnnnnn.Mutluluktan ziplayasim var..Yapilacak listem neredeyse benim kadar uzun.Hos ben zaten gayet kisa bir insanim ama,bir liste icin uzun sayilabilirim😂😂

Otobuste oturur oturmaz geldi kondu koluma:)

#12 Mutesekkir oldugum teknoloji: Bilgisayar,ucak,vapur,,,,

Bu hafta boyunca hem FB hem de google bana anilarimi hatirlatan fotolar gonderdi...Ahhh ne guzel anilar...Iyi ki annemlerle tatile gitmisiz.Bir fotoda cilekli etegimle Ada vapurundayim,digerinde yine annemle babamin fotosunu cekmisim motorda,,,Gelsin kavusmali gunler hemen hepimiz icin...

Yarin gorusmek uzere💓💓

2 comments:

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim. Geç kalmışım.
    Bende beklerim. :-)

    ReplyDelete