27 June, 2020

30 gunluk sukretme meydan okumasi #25-26-27



Mutlu Haftasonlari dostlar...Nasil keyifler?

Biz de hava parcali bulutlu,ara ara yagmurlu.Hic sikayetci degilim,zira sicaktan tatilde olmadikca haz etmiyorum.Tum camlar yine acik,serin hava,ruzgar sesi iceri girsin diye.

30 gunluk sukretme meydan okumasini bitirdik neredeyse,yili yariladik.Yilin geri kalanini merak ediyorum dogrusu.


Fotograflar dun sabahtan.Cok mutlu,neseli uyandim.Niyetlerimi ettikten sonra da niyet ettigim gibi bir gun gecirdim ve haftasonunu kucakladim. Bu gunun geri kalaninda kitap okuyup,yayilacagim.


25-Her gun yaptigim bir sey?

Kahve icmek.Kahvenin kokusuna,beni ayiltmasina,gunume keyif katmasina mutesekkirim.

26-Birinin benim icin yaptigi guzel bir sey?

O kadar cok guzel seyler oluyor,sevdiklerim sag olsun oyle tatliliklar yapiyorlar ki aklima gelmiyor.Babamin beni yemege goturmesi,kardeslerimin supriz dogumgunu organize etmesi,annemin eski mendillerden bizlere ortu yaptirmis olmasi(kardesiminkini gordum ama benimkini gormedim henuz) gibi gibi...

27-Bana umut veren sey?

Doga!Ciceklerin her yil yeniden ayni yerde acmasi,agaclarin degisimi,gece-gunduz,gunes,Ay....

💓💓💓💓

No comments:

Post a Comment