16 June, 2020

30 gunluk sukretme meydan okumasi #16



16-Her gun gormeye mutesekkir oldugum?

Tunaydin dostlar...Sabah 6'da uyandim,camasir  bulasik islerini hallettikten sonra koltuga kuruldum,hatta bir ara 15 dk kestirmisim tatli tatli,saat 10 kusur sulariydi sanirim.

Bugunden beri adamlari bekliyorum,12-13 saatleri arasinda burda olacaklardi ki,1.5 saat rotarli geldiler.Bahcenin iki tarafindaki kocaman yesil bitkileri kestik,bictik artik bize ve bahceye iyi gelmiyorlardi.Onlarin kalanlarini ve kulubedeki bir kac fazlaligi alacaklardi.Sadece yesilliklerin artiklarini ve koltugu aldilar ki,uzerine de £10 daha istediler.Neymis foto ile verilen fiyat gercegi ile uymayabiliyormus.O zaman foto ile fiyat vermeyin,gelin gorun.Yeni sistem boyle.Yine de yarim is olsa da bekledigimden biraz daha aza kurtardim.Dun aksam da bahce atiklari icin cop kutusu siparisi verdim,odemesini yaptim.Bunlarin gelmesi de hep rotarli ki,ilk verdigimde beklemis beklemis gelmeyince vaz gecmistim.Umarim bu sefer 21 gun icinde gelecek.Cunku bahcecilik gizli bir tutku yillardir.Tabii arkalarindan  supurdum,topladim bahceyi.Hala tipsiz,yapilacak cok isi var.Uzun zamanli bir proje.Keske her sey bir seferde carcapuk yapilabilse,su bahce programcilari bizim bahceye de gelse ne guzel olur.Neyse yavas yavas,hayal ettigimiz kucuk yere kavusacagiz ve bahceden domates cilek toplayacagiz insanlah.


Her gun gormeye mutesekkir oldugum...Komsunun bahcesi..Yillar sonra icinden bir bahcevan cikti,her hafta cicek aliyor.On bahcesine de el atar umarim😆😆

Kahvem,en sadesinden.Onsuz gune baslayamam ben...

Bir de bu minnoslar tabii ki...Cok sukur...


Cok iyi bir kitap okuyorum,yine sayfalarina geri donecegim.

Bu hafta yapacagim isler listesini de yazayim:

  • Tuvaleti boya,fazlaliklari yardim kurulusuna bagisla.
  • Ekmek yap.(mayami az once besledim)
  • Kitapligi duzenle,boya.
  • Eksi mayali pizza yap.
Cumartesiye kadar bu isleri bitirmeye niyetliyim ki iznimin son 4 gununde sadece kitap okuyayim.Sahi dinlenmek icin izin almiyormuyduk biz?

Keyifli aksamlar.💓💓

2 comments:

  1. Bahçenin yavaş yavaş gelişip olgunlaşmasına şahit olmak keyifli olacak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. uzun bir sure olucak :) herhalde seneye tam istedigim hale gelir ancak.Bu sene temizleyip,topragi kaziyip dinlendirecegim biraz Mart'a kadar.Bakalim,ben de merakla bekliyorum.

      Delete