11 June, 2020

30 gun sukretme meydan okumasi #10 ve #11



Gunaydin,gunaydin....

Sabah 6'da icimde Cuma hissi ile uyandim.Yuruyus,biraz yoga biraz meditasyon derken gune hazirim.Bir de iyi uyumusum gece,belki de o yuzden mutluca kalktim.

Yuruyuste Mem ile karsilastim,adi Mehmet Kibris'li bir Turk.Karisi O'na Mem dedigi icin ben de oyle demek istiyorum.Kopegi Left.Adini neden Left koydugunu sordum,cunku bahcemde birakilmisti,boynunda kordon vardi,sonra bizi hic birakmadi dedi.Kibris'tan buraya getirmisler,15 yasinda Left.Bir de o zamanlar Beyonce'nin to the left,to the left diye bir sarkisi vardi dedi ki,sol tarafa bir sey yonelttigimde direk mirildanasim gelir😁 Duydugum en guzel kopek sahiplenme hikayesi dedim Mem'e...

10-Mutesekkir oldugum bir yemek:Tum karbonhidratlar,tarhana corbasi.Bir de @semaozpekmezci'nin bu mercimek koftesini pisirmistim gecenlerde,boyle bir tarif icin kendisine mutesekkirim.

11-Sizi gulduren bir sey: Fred'in,Adonis ve Dylan'in halleri.Bazen cok komikler.Gecen gun Fred,totosunu surte surte yataga gecti,yatmadan once cok guldum mesela.O yuzden onlara cok mutesekkirim.Gulmek,guldurmek guzel sey.Hem de bedava.

Hepimize iyi gunler,kolay gecsin💓💓

2 comments: