28 June, 2020

30 gunluk sukretme meydan okumasi #28


Bugun ilk kez tas boyadim,Sharpie'lerle.

Selammmm.Pazar'lari pek severim...Nedense hep uzun geldiginden,ucmadigindan cok sey yapmisim bir de uzerine dinlenmisim gibi hissederim.Gencken boyle hissetmiyordum,Pazar'lari bir turlu bitmeyen gun olarak gorurdum.Yas almanin kattigi guzelliklerden biri,Pazar'lari pek sevmek!


Aksam ustu cicekleri sulamaya indim.Halbuki yagmur yagmisti bugun kisa bir sure de olsa sakir sakir dus halinde ama ortancalarimin tipi kaymis,ozellikle ikisinin.En cok onlar suyu istiyor sanki,artik bitki kalitesi mi,bulunduklari yer mi onlari boyle halsizlestiren bilemiyorum.Kahvemi de ruzgar ve yaprak hisirtisi esliginde ictim.Dallarin kahvemdeki yansimasina bayildim yine yeniden.


Niyetlerimi de ettigime gore,haftaya hazirim.

 

"Bir sey yerken yemekten baska bir sey dusunmem.Yurudugum zaman da.yuruyecegim hepsi bu.Savasmak zorunda kalirsam,olum su gun ya da bugun gelmis viz gelir tiris gider.Cunku ben ne gecmiste,ne gelecekte yasiyorum.Benim yalnizca simdim var ve beni sadec o ilgilendirir.Her zaman simdide yasamayi basarabilirsen,mutlu bir insan olursun"
28- Mutesekkir oldugumuz bir kitap?

Hayatimin kitabini henuz okumadigimi,hatta oyle bir kitap olmadigini dusunuyorum ama en sevdigim kitaplar sorulursa aklima bu ilk ikisi geliyor.Simyaci okudugum donemde beni cok etkilemisti,hatta sonra yine yeniden okumusum 2015'te.
 

Bir de Mino'nun siyah Gulu var ki,ne kadar agladigim kalmis aklimda,hem de ulu orta.Hatta o gunu hala hatirliyorum.Yillar gecse de uzerinden en cok okunan yazilarim arasindaydi uzun sure.Tekrar okuyacagim bir ara,neden o kadar aglamisim hatirlamak icin😊😊😊

"Buna nasil cesaret edebilmis oldugumu bilmiyorum.Boyle seyler ancak ruyalarda olur.Kim oldugunuzun,nerede oldugunuzun onemi kalmamistir ya da basindan beri yoktur.Bir el sizi olume iteler.Bir ucurumdan atlarsiniz;buyuk bir sevincle atlarsiniz.! Olseniz ne gam!!"

Hepimize iyi haftalar.💓💓 

No comments:

Post a Comment