20 June, 2020

MiM:Yeni mi normal biz zaten anormal-Korona gunleri anisina



Gunun ikinci yazisi...Ohhh mis...Hatira kalsin diye yaziyorum,bir 15 sene daha blog yazarsam,okur hatirlariz bir sekilde.Belki eski yazilarima link vermeyi de bulabilirim yine yeniden.Resmen eski yazilarimi bulup da sayfamda eskisi gibi link verebilmeyi kaybettim,anlamiyorum,goremiyorum,beceremiyorum!

Sebnem'cim yapmis ve tabii ki Deep bakalim daha kimler katilir aramiza...

Bu fotograflar bugun markete giderken cekildi.Maskem el yapimi hediye.Cene altina maske takanlar biz de var,yeni moda aksesuar.Telefonda konusuyordu hanim.Toplu tasimada maske takmak mecburiymis,cezasi varmis. Bu arada  charity shopda ve markete girerken kapida dezenfektan vardi,girmeden hatirlatiliyor kullanilsin diye.



Gelelim mime.

  1. Korona suresince vaktinizi ne ile gecirdiniz?
Ben en basindan beri calisiyorum.Sadece en basta 1 hafta isten izole oldum o kadar.O zaman da bolca odada takildim,film izledim,temizlik yaptim bir kac gun dinlendikten sonra.Geri donup baktigimda korona donemi bana sadece maddi acidan  iyi geldi,biraz borc kapadim,bahceye yatirim yaptim falan.Hos iki kurus kenara koyabildim mi,tabii ki hayir! Cok calistim,yoruldum,sinirlerim hopladi ama hayat benim icin nerdeyse ayni normalde devam etti.Sadece su donem acikcasi yeni normale alismak ilk gunlerinden daha bir zorluyor beni.Hani surekli dikkat etmek yorucu.

    2.Yeni normal sizin icin neyi ifade ediyor? Gerginligi...Sevemiyorum yeni normali.Surekli dikkat etmeyi.Bugun kafeden kahve aldim ama eskisi kadar keyifli degil.

    3.Kendinizle ilgili anormal buldugunuz bir sey var mi? Yok.Corona ben de oyle deli gibi hijyen meraki yaratmadi.Bazen dusununce ya yaratsaydi,nasil basa cikardim diye dusunuyorum.Bazen marketten aldiklarimi yikadigim oldu ama bazen.Bu annemin her zaman yaptigi birseydir halbuki,corona oncesi sonrasi fark etmez!

    4.Gezmelere baslanmali mi?Ilk nereye gitmek istersiniz? Insanlar cildirmis gibi alisveris icin siraya girer oldular.Hani kiyafet icin falan.Cok komigime gitti ve hic hoslanmadim bu durumdan.Acil ne kiyafet ihtiyaci olabilir.Tuhaf insanlar,nice Korona gelse tuketim cilginliklarini birakmayacaklar diye korkuyorum. Ben park dolayisi ile sansliydim,her gun parka gittim neredeyse.Is-ev-park ucgeninde bir 3 ay gecirdim.Yasadigim sehre sukretmeden edemedim,Her sey duzeldiginde,insanlah Ekim'de Istanbul'a aileme gitmek istiyorum.Bunun disinda aman da suraya gideyim,surda yiyeyim diye bir dusunce icinde degilim.Yarin Greenwich'e gidecegiz,park oldugu icin sayilmaz😉

    5.Gercekten normale tamamen donebilecekmiyiz? Umarim ama bir sureligine sanmiyorum acikcasi.Zamanla gorecegiz.

Seneye bugun icin sozlesip yazalim olur mu,bir sene icinde neler oldu diye.💓



5 comments:

  1. tamam sen aklında tut yazalıım :) ah ekonomik yönden iyi oldu de mi sahiden de yani evde olunca az para harcanıyoooo :)

    ReplyDelete
  2. tamam hatirlayacagim Deep'cim,soz:)

    ReplyDelete
  3. Süper fikir seneye yeniden yazmak ;) Ama benim unutma ihtimalim yüksek... Hatırlayan unutanlara hatırlatsın please :)))

    ReplyDelete