26 December, 2009


heheheyeeeetttttttt...yilin son pazartesi'si..gule gule sana gule gule....


nasil seviniyorum su yillar gecerken bilemezsiniz arkadaslar..insanlar bana kiziyorlar,omrumu kisaltiyormusum zamanin gecmesini,cabucak gecmesini istiyorum diye...uzun yasamisim hic umurumda olmadi zaten,dolu dolu yasayayim yeter de artar bile...soyle ruhen tatmin olmus,kendi kendimle yarisimi kazanmis,kurdugum hayallerin bir kismina kavusmus,5 kitaya ayak basmis olduktan sonra,dunyanin en guzel hayati benim...

dun cok guzel iki film izledim..ne olur siz de izleyin..romantik takilmak istiyorsaniz,su filme takilin..bayildim ben..zaten basrol oyuncularina karsi buyuk bir sempatim var..hele o cocuk,o gozler...cok sevdim cok...bu filmi izlerken,yeniden bir cift yurek'i okumak istedim...belki bir gun dedim,cok sevdigim o kita adaya,bende ayak basarim....

eglenmek isterseniz,coluk cocukla keyif yapmak isterseniz,bu filmi kacirmayin.ilkini de cok sevmistim ben..

boyle iste...yeni bir kitaba da basladim...the beach house..sevgili ozlem'in onerisi idi..yumusak bir kitap...insan iliskileri,ask,ayrilma cinsinden gunluk hayati iceriyor kisaca...bir sure boyle kitaplar okumayayim diye soz verdim kendime,ama baska kitaplar okumaya calisirken baktim ki,dinlenemiyorum,kaybolamiyorum kitabin icinde...o yuzden tekrar yeniden basladim..iki adet daha yeni kitabim var,noel hediyesi,onlari da okumayi iple cekiyorum...bir tanesi guernica,dave boling'den.digeri the girl with the dragon tattoo,stieg larsson.filmi de varmis,kitabin iki adet devami da..bakalim nasil olucak okumasi..bitinca haber veririm...

dilerim 2009'un son pzt'si unutulmaz olsun,harika gecsin...keyifli suprizler getirsin size...

not:simdi fark ettim de yarin pazarmis..ben yine gunleri acele ile atlamisim...ne diim,pazar gununuz de harika gecsin,sonra harika bir pazartesiye baglansin:)

bir dahaki yazim yilin son yazisi olucak..bir dolu dilegim var hepimiz icin...

mumlu aksamlarin,yilbasi isikli aksamlarin keyfini surun doya doya...

8 comments:

  1. Gençler hayalleriyle, ihtiyarlar hatıralarıyla yaşar.

    ReplyDelete
  2. ben yıl sonları hiç sevmem ama sende ki ne neşe!! :))

    şu filmlerin isimlerini yaz ya link vermekten daha kolay değil mi :)

    ReplyDelete
  3. (¸. • '♥ ♥. ¸. •¨)
    ¸. • '¸. • *' ¨) ¸. • * ¨) ¸. • '¸. • *' ¨)
    (¸. • '(¸. • `* ¸. •' ¸. • * '¨)♥ ¸. • * ¨)
    ........|_ ♥_|...... ★ MERHABA
    ........| 000 | ...... 2010 YILININ
    ........| 000 |....... SEVGİ
    ........| 000 | ....... HUZUR
    ........| 000 | ........NEŞE
    ........ \ 00 /.........SAĞLIK
    ......... \ 0 /..........GETİRMESİNİ
    ...........||............ EN İÇTEN DİLEKLERİMLE
    ...........||.............TEMENNİ EDİYORUM.
    ...........||....... (¸. • ♥ ♥ •¸.)
    .........._||_.....SEVGİLERİMLE... ★...
    ♥ ¸. • *¨)¸. • * ¨)....¸. • * ¨)
    (¸. • '♥ ♥. ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨) ¸. •' ¸. • * '¨) ¸. • * ¨)

    ★MUTLU YILLAR ★

    <:))

    ReplyDelete
  4. Nasıl kitabı beğendin mi? Beni ilk başlarda hiç sarmamıştı ama sonra tam sardı. Hayalim bir gün Nantucket gibi bir yerde yaşamak:)

    Umarım sen de benim kadar severek okursun o kitabı:)

    ReplyDelete
  5. Sibel!
    bende dun coco chanel i izledim uzun zamandir izlemek istiyodum senin blogundada tavsiye etmistin cidden cok guzeldi. simdide su bahsettiklerine bi bakayim.
    benim 2010 dileklerimden biri insallah bulusabilmek seninle
    ....
    hersey gonlunce olsun 2010 da ve her daim
    opuyorum

    ReplyDelete
  6. Sevgili Profosorc'um benim hayallerim hic bitmez ne yazik ki:)

    Seyhan'cim biraz gizemli takilayim dedim o yuzden vermedim isimleri..merak olsun diye:)bundan sonra senin icin verecegim:)

    Mayri'cim aynen cana da canim,tum guzellikler seninle olsun:)

    Selam Ozlem'cim,cok begendim iki gune kalmadan yarisini astim,basindan beri sevdim acikcasi..bende nan gibi catlak bir yasli kadin olmak istiyorum,dunyanin neresinde olursam olayim:)

    Gulsum'cum cok tatlisin sen..saol..bende seni gormeyi cok istiyorum ve bunu gerceklestirecegimizi de biliyrum..chanel'e ben asigim zaten..eminim australia ile madagasgar 2yi de cok seversin..nicole kidman ve hugh jackman harikalar...optum canim,yeni yilda,hersey yolund gitsin...

    ReplyDelete
  7. 2009un son pazartesi'si, tüm 2009 gibi gecti sibelim, kötü... ama biliyorum ki bugünler de gececek, hayat böyle zaten, bir iyi, bir kötü...

    ReplyDelete
  8. canim yeni yilda tum pzt'lerin iyi olsun insanlah..xx

    ReplyDelete