23 December, 2009

Kiss me under the mistletoe:)


kiss me under the mistletoe....

evet evet,bu sene butun sevgililer,mutfak kapilarina okse otu assinlar ve altinda opussunler:)

uzun hayat,mutluluk ve birbirine evlenme sozu vermekmis altinda opusmek...

hani bir nevi ugur getirmesinin disinda,faydalari da varmis okseotunun. bir de o sirin topcuklar zehirliymis...

bana okseotum,biricik cam temizleyicimiz tarafindan getirildi,ben bizim buralarda bulamamistim,regent street'de bulmus danny'cim..tabii hemen opuverdim kendisini altinda:)

simdi ben gidip mutfak kapima asacagim,yeni yila kadar eve gelen herkesi altinda opusturecegim:0)



bunun disinda,bunlar benim yeni babet terliklerim,ablamin hediyesi..cok sevdim asik oldum paketi acar acmaz..bir de beyaz beyaz,yildizli yildizli,sevilmiycek gibi degiller ki...ama sibelin her hayran olup sevdigi cok sey gibi,kendisinin nazari bunlara da degdi,uzerine kirmizi sarap doktu...tabii fotografi cekildikten sonra:( bakalim neyle cikar kirmizi sarap lekesi..(ablam da cok dalga gecti sarhos ldum dun aksam diye..hic de olmamistim halbuki,citigim bir bardak sarap,yok yok iki bucuk)

kitap okuyamiyorum ama bu boyle guzel kitaplara bakip bakip hayal kurmadigim anlamina gelmiyor...masamin ustunde,gozumun onunde,elimin altinda...biricik anna'cimin hediyesi..sagolsun,cok sevindirdi beni..zaten ben kitap alinca cok mutlu oluyorum...az once keloshuma da kitap listemi verdim..istediklerimi alirsa belki bir sure o kahramanlara donusebilirim...

super bir haftasonu gecirin..ben 3 gun offum,gunler sonrasinda ve cokkkkk mutluyum...misafirlerim var,heyecanla bekledigim...harika bir haftasonu olucak yilin son haftasonu...

bol bol opusun,sarilin emi...

11 comments:

  1. ilk fotoğraftaki çiçek mi çok değişik bişi :)

    ReplyDelete
  2. evet..okse otu...ben de oyle mini mini topcuklu bitkileri cok seviyorum nedense..

    ReplyDelete
  3. Allah daim etsin. Sağlıklı bir yaşmı ve mutluluğunuzu.

    ReplyDelete
  4. saol profosorcum:)hepimizin insanlah..

    ReplyDelete
  5. benimde babat terliklerim var ama kahverengi ve ponponlu :)

    ReplyDelete
  6. ayci ben ponponu cok seviyorum cokkk..sen de fotografini cek de gorelim olmaz mi..bu arada kirmizi sarap lekesini cikarttim ben,soda ile,kumussa soda dokun diyordu,yikadim resmen,biraz rengini etkiledi ama en azindan kanli gibi durmuyor..

    ReplyDelete
  7. kurumussa leke demek istedim:0)

    ReplyDelete
  8. evde bulunan her kapıya ökse otu astım.

    ReplyDelete
  9. suruden ayrilan koyuncum,insanlah ugur getirir sana,bize getiriyor sanki simdiden..pek neseliyiz:)

    ReplyDelete
  10. ökseotu.. pek romantik..
    babaetlerin harika umarım leke geçer. geçmezse yenisini aldır ablana :)))

    ReplyDelete
  11. :) evet kanimdan romantiklik akar benim:) babetlerimden cikti lekesi,ablam sagolsun soyledi ama bu yil yeterince terlik hediyesi aldim,iyi geldi:)

    ReplyDelete