04 December, 2009


loshluk ve bosluk...

su an hissettigim..bununla da kalmiyor aslinda kizginim....o kadar zaman ayirdigim,para harcadigim,o kadar uzerine dua ettigim hatta yuzum kara cikmamasi icin yukardakine yalvardigim seyi elime yuzume bulastirdim,basaramadim da ondan boyleyim...icimde patladi...hani bir de sebep ariyorum,yok kardesim boyle basit birsey icin,inanin ki sebep bulamiyorum,olmamasi icin yani...

sabahtan beri burnum kasiniyordu zaten..birisiyle kavga edicekmisim...ben en cok kimle kavga ederim zaten,kendimle...

hani nerde inanmak,nerde pozitif dusunce...my a...... deyip,icimdeki tum kufurleri saymak istiyorum su an...

8 comments:

  1. içindeki karanlıkla bir an önce barışman dilegiyle.

    ReplyDelete
  2. ne oldu da bu kadar sinirlendin burnun kaşındı

    ReplyDelete
  3. loshluk ve bosluk... süper söz :) kaşınmasın ben döverim sen daralma okuldaşım :)

    ReplyDelete
  4. karamel mutfakcim,geldi gecti cok sukur...ama unutulmaz sanirim kolayca..cok onemli birsey degildi ama dedim ya benim kendimle alip veremedigim...

    Ceyda'cim cok salakca birseydi ama beni kucuk seyler sevindirir ve cok uzer ndense..saglik olsun deyip gecsem de bazen cok bos geliyor boyle dusunmek...

    Eda'cim ne olur git dov sen..optum cok..

    ReplyDelete
  5. Yazdıklarını okuyunca bir an kendimi gördüm gibi geldi:(
    Böyle anlarda küveti doldurup içine gir ve rahatla,bol köpüğün içinde.
    Ben öyle yapıyorum,yada bir eşya kırıyorum:))Sevgilerimle

    ReplyDelete
  6. selam Beyaz Mendil.evet evet bende de var birsey kirma cok nadir de olsa..evet katiliyorum,kopuk ve sicaklik iyi geliyor..sevgiyle

    ReplyDelete
  7. simdi ben gelip seni avutmak icin sözler sarfetsem, "körler sagirlar birbirini agirlar" olacagi icin... susuyorum :)

    ama sunu iyi biliyorum ki, biz farketmesek te, gercekten de herseyde bir hayir muhakkak vardir...

    ReplyDelete
  8. gelicek gecicek herhalde boyle kabul etmeliyiz kendimizi....up and down...optum

    ReplyDelete