13 December, 2009


happy Monday to youuuuuuuuu!!!!

simdi aslinda amacim sadece selam vermek...tarif var paylasmak istedigim ama,muzik paylasasim var yemekten ziyade..hem bugun pzt olucak,hersey serbest:) yilin neredeyse son pztleri artik keyfini surmeliyiz,ne kadar sikintimiz olsa da gormezden gelmeliyiz diye...hani ben oyle yapmaya calisiyorum da bu ara...

yeni fularimi cokkk seviyorum,istemistim kirmizi,siyah beyaza kismetmisim...onun da kelebegi var hem:) hem siyah bana daha cok yakisirmis:) hem belki rahsanim benle gurur duyar...ne de olsa bende cok olmasa da bjk'liim,ucundan azcik...

simdi bu sarkinin(timbaland-nelly morning after dark) cistak cistakina takilin,ayna karsisina gecin dans edin:0)kendinize gulun..sirtinizi oksayin..baskasi yapmazsa siz yapin ne olcak:)

sonra duygusal takilmak isterseniz de pixie lott'dan cry me out dinleyin olmaz mi:)

sarki adlarini yazmamin nedeni belki youtube cikmiyordur diye...baska nerden muzik-video bulunur pek bilemiyorum kusura bakmayin..

bunlar benim size pzt hediyelerim,renk katsin diye..bize katiyor son gunlerde...mutlu pztler olsun,su gibi olsun yeni hafta...


11 comments:

  1. ne güzel geldi müzikler :) fotolarda güzel saol

    ReplyDelete
  2. Iyi geldigine sevindim Ceyda'cim...xx

    ReplyDelete
  3. görselleri çikolata sandım öncee :))
    müzik önerilerinin isimlerini verdiğin ii olmuş youtube çıkmıyor.. daily motiondan izliyebiliyoruz ama aklında olsun :)

    ReplyDelete
  4. rahsan kisisi seninle ne renk giyersen giy, ve hatta hangi takimi tutarsan tut gurur duyuyor zaten sibelim

    simdi sarkilari bir dinleyelim degil mi ama :)

    ReplyDelete
  5. Yeni adresim
    http://mayri-hayriyeninrenkleri.blogspot.com


    eski siteme girmeyim
    açıklaması yeni sitemde

    teşekkürler

    Mayri-hayriye

    <:))

    ReplyDelete
  6. saol seyhan'cim haber verdigin icin,bende daily motiondan bulurum artik:)

    ReplyDelete
  7. Sibelcim kumanda panaline gir. Orada solda izlediğim bloglar var. onun altında ekle, yönet var. Yönete gir tüm izlediğin liste gelecek ve benim eski blogu bul ayatlara gir oradan kaldırı tıkla ve beni sil.

    Kolay gelsin.

    chrome kurmayı unutma.

    <:))

    ReplyDelete
  8. mayri'cim saol,hallettim ben..gerci senin siteyede bir kere girmis oldum..bir sey olmaz herhalde..benim apple de kabul eder mi chromu falan bilemiyorum...cok saol

    ReplyDelete
  9. Hi, i happened to come across your blog and had a bit of a nose around. i'm in love with all the delicious looking food. I was trying to translate your recipies to english but unfortunately i was unsuccessful and now i have to ask if you would ever consider doing an english version....it would be great if you did.

    great photography too :)

    ReplyDelete
  10. hiya:) thanks for the lovely comment..if you ever want the recipe pls don't hesitate to e-mail me.usually i cook from english recipe books.a couple of my customers tried to translate,unforunately it was rubbish..hopefully in the future i will have an english version of cileksuyu as well...:)x

    ReplyDelete
  11. thank's for the reply....well i look forward to the english version of your blog and i will def. take you up on your offer and email you for some of those recipies :). have a great christmas xx

    ReplyDelete