11 December, 2009

Yeni yili beklerken❤


yeni yili beklerken...

cok ama cok gulduk dun aksam..gozlerimizden yaslar geldi,benim yani...utanmasam,sonrasinda hickira hickira da agliycaktim,genelde oyle olur bana,hani cokkkkk gulersem,aglayasim gelir...

zaten sonrasinda kesin birsey olur,uzulurum,birsey kaybederim,kirarim falan...her sene agaca illa ki bir tanede olsa yeni bir sus alirim,ugur getirsin diye...gecen sene kelebegimin antenleri kirilmisti,bu sene camdan topcugum...

dun aksam agaci suslerken cok duygulandim nedense...her cani,kalbi,periyi astigimda aklimdan nice sey gecti...guzel sey cogu tabii ki...

ne bilim iste,umutla bekliyoruz..hersey daha iyi olsun diye,herkes icin...

3 comments:

  1. Aynen bende de ağlama oluyor çok gülünce bizim okulun kızlarına mı özgü acep :)

    ReplyDelete
  2. 2010 da hep gül herşey daha güzel olması dileğiyle fotoğraflar çok güzel bu arada :)

    ReplyDelete
  3. Eda'cim bilemiyorum acikcasi,belki dedigin gibidir,ahmet simsek kizlariiiiiiii..hatirlarmisin marsi:)

    Ceyda'cim insanlah,hep beraber,hepimiz gulelim..tesekkurler..

    ReplyDelete