28 March, 2020

Cumartesi Lakirdisi


Selammmmm!

Saat sabahin 11'i olmak uzere.7 oncesi Fred sayesinde tabii ki uyandik.Kahvemi yudumlarken bir kac satir okudum,sonra annemle FT yaptik.Annem yazlikta cok sukur,babamla birlikte.Bana bahceye son diktiklerini gosterdi.Sabah bir video izlemis aglamis falan.Sokaklar cok issizmis,hayvanlar sahipsiz ve ac kalmislar.Ben izlemedim,izleyemem de zaten.Ama anne dedim,insanlar markete cikiyorlar sonucta,her zamanki iyi insanlar eminim onlari ihmal etmiyorlardir diye dusundum.Sonucta sokak hayvanlari hayatimizin bir parcasi,hem Belediye de onlara bakiyor gibi bir sey gormustum IG'de sanirim.Annem malzeme alip,yemek pisirecek yazliktakilere. Canim hayvanlar.


Kahvalti edildi,mutfak toplanmayi bekliyor.Acele yok belki ama kafamda yer yemez de mutfak toplanmali dusuncesi var.Ama toplamayacagim cunku aksamdan calistirmayi unuttugumuz bulasik makinesi calisiyor,bitirsin ondan sonra.Hem belki 3 gundur yapmaya niyetli oldugum domates corbasini yaparim.Mercimek de cikardim icine katarim diye,filizlenmeye baslamis.


Evdeki sakinligi,yavasligi seviyorum acikcasi ama sudan cikmis balik gibi hissettigim de dogrudur.Cok aktif bir hayat yasayinca sanirim ruhen kulturel bir soka girmek gayet normal.Isi ozlemiyorum,ortami hic ozlemiyorum.Insan su donemde dostlarini da gormus oluyor,iyi bir test oldu Corona Gunleri..Anladim ki,zaten benim en sevdiklerim her zamanki ayni insanlarim.Gerisi bos,sadece yapilan ise katkilari olsun yeter diger insanlarin!


Diger fark ettigim de gercekten isime tutku ile bagli degilmisim,hele mudur yardimcisi olduktan sonra ne ates,ne ruh kalmis ise dair.Sadece is,maas yatsin,odemeler yapilsin.is gunu bir an once bitsin! Ama calismayi,finansal acidan bagimsiz olmayi cokkkkkkkkkkkkkkk seviyorum! Tabii ki sikayet degil bu,sadece sanirim ne zamandir dusunduklerimin gunlugume aktarimi.Hem su hayatta kac kisi tutkuyla yaptigi bir iste calisma ayricaligina sahip ki.Isime saygi duyuyorum,calistigim sirketi takdir ediyorum.isimi en iyi sekilde yapmaya calisiyorum ama o kadar.Sanki atesi sonmus evlilik gibi.Hani iliski baska seviyeye cikar ya,sevgi,takdir,sukran vs gibi;aynen oyle.Tabii ki bu duygularin varligi cok guzel ama kim tutkuyu ozlemez arada?




Bu gunler bitince neler yapmak istiyorum diye bir liste yapayim dedim az once.Hos zaten benim gunlerim haftaya bir nevi normale donecek!


Dun biraz boyama yaptim,cilginca temizlik yaptiktan sonra.Bir dolu battamiye.kilim yikadim.Camlari actim,hava hala parlak ve soguk!

Dun aksam ustu Fred'i 15 dklik kisa bir yuruyuse de cikardim,iyi geldi.Ozledim sokaklari.Parki.










House of Waffles'daki yedigim en guzel waffle ve ictigim en guzel kahve olabilir.Ya da sokaklari ozledigim icin su an oyle dusunuyorum!


Kahvaltimi yeni etmis olmama ragmen,ustune tatli kahvalti edebilirim yine.





Iste boyle,sanirim son gunlerin blog yazilari sevdigim sokak gunlerinden olacak! Bugun 5.gune girmis bulunmaktayim.

En cok Carsamba gunu ise giderken ki duygularim ne olacak,onu merak ediyorum.

Iyi gecsin gununuz💗

not:4 gun,13 saat 58 dakikadir sigara icmemisim.Aklima bile gelmedi,hos soyle kisa bir isteme geldi dun dans ederken ama icmedim,bir yudum su ictim yerine.Ise gitmedigim zaman sigarasiz yasayabiliyorum sanirim,ama is gununde eve dondukten sonra tum sigaralari icesim geliyor.Ben is yerinde de sigara icmiyorum,neredeyse 11 saat.Bakalim bu macera nasil sonuclanicak?

3 comments: