26 March, 2020

Korona Gunlerinde ben:3.gun Neler Yapiyorum #23


Selam Dostlar! Mutlu sabahlar.Saat burda 10 olmak uzere,camlar acik,gunes parlak,kuslar civil civil.Ben pijamam ve en sevdigim ev kazagim ile yatagin ucundayim.Camasir makinesi tirrr tirrr donuyor,Adonis mirliyor.Fred sabahtan beri ev ev gezen camcimiza havlayip kafa sisiriyor.Resmen evde olmaktan sogudum bu sabah😅 Benim icin 3.gun,haftaya Carsamba iste olacagim,Allah coluk cocuk evde olan herkese yardim etsin dilerim ve bir an once saglikli gunler gelsin.Sikayet ettigim sanilmasin,ne de olsa herseyin bir artisi,eksisi var degil mi? Onu konusuyoruz burda😆

Mutfagi topladim,anacigimla FT yaptim.Is yeri gurubunda tuhaf bir sessizlik var anlam veremedigim,hala soruma cevap bekliyorum..

Kantinimizden bir kare

Gelelim Mart ayinin NY'una.Hayatim cok heyecanli bu ay,paylasmasam olmaz!

💒Seviyorum: Ise gitmeme halini,bu kisa molayi.

💒 Yiyorum: Ahududu,muz,fistik ezmesi bu aralar en sevdiklerim.Su donemde bir tarhanam yok,yanarim yanarim ona yanarim dostlar!

Bir sabah ise giderken,yansimalara hayran hayran bakarken
 💒Iciyorum: Bolca su,zencefilli limonlu cay.Tabii ki kahve.


💒 Hissediyorum: Iyiyim,evdeyiz,huzurluyum,bogazim agrisa da azicik, saglikliyim.Bazen uzgunum,kafam karmakarisik falan ama genelde iyiyim!


💒 Yapiyorum: Gecen ay kendi capimda minik bir aktiviteye basladim,fotosunu cekmeyi unutmusum.Belki su onumuzdeki gun biraz daha cogaltabilir ve paylasirim bir dahaki aya, supriz olsun olur mu? Ise donene kadar kendimden umutluyum.Son 3 gundur en cok yaptigim sey uzun oturmak!


💒 Dusunuyorum: Bizi neler bekliyor? Su donemden sonra her sey daha farkli olacak diye dusunuyorum. Olan bitenin biraz insanliga mustahak oldugunu da dusunmuyor degilim acikcasi.Dilerim iyi bir aydinlanma donemi olur bu donem.Dunyanin kiymetini bilir,birlikte yasadigimiz varliklara saygi duyar,farkliliklar yuzunden birbirimizi yemeyiz.

💒Hayalini kuruyorum: Aileme kavusabilmenin tabii ki.Oyle gorunuyor ki Haziran planlarim hayal olarak kalabilir.

💒Izliyorum: 3 gundur tek izledigim sey Mucize 7.Kogus oldu netflix'de.Aglaya aglaya.The Walking Dead'i cokkkkkkkkkkk severek izliyorum hala,La Casa De Papel'i obsesif bir sekilde izledim.Westworld'u de sevdim.

💒 Okuyorum: Agaclara tirmanan Adam.Bir aydir elimde.Cok yavas ilerliyor.Yaban hayat kameramani James Aldred'in hayati.Okumasi keyifli bir hayat ama beni yordu acikcasi.Ha bitti ha bitecek.Hayatini agaclara tirmanarak gecirmek,dunyanin en buyuk devlerine tirmanmak,David Attenborough ile calismis olmak hayran olunasi degil de ne.

💒 Dinliyorum:" Alexa,rahatlatici piyano muzikleri cal" evde oldugum zaman en sIk kurdugum cumlelerden birisi.Piyano tingirtisi iyi geliyor cunku bazen sesli sozlere tahammulum olmuyor.

Hepimize super bir gun diliyorum.Siz neler yapiyorsunuz?

4 comments:

  1. Selam canım.
    Sokağa çıkmadan bir haftayı daha tamamladım/k.... genelde evde rutin haller dışında kızçe için etkinliklere devam.
    en ufak arada tv, sosyal medyadan gidişat takibi....
    öpüyorum, iyi dinlenmeler diliyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim ya,dun yegenimin halini gorunce icim gitti;cocuklar icin daha da zor degil mi evde kalmak.Carcabuk gecsin bugunler:)

      Delete
  2. Arkadaşlar merhaba, kendi çocukluğumu yazıyorum. Bir göz atarsanız sevinirim. Eleştirileriniz ve önerilerinizi bekliyorum. Maalesef bir çok kişi gibi benim hayatım kolay olmadı. Ve artık sadece kendi sesim değil benimle birlikte bir çok kişinin sesi oldu. Bloğumun duyulmasına ve reklama ihtiyacım var. Eğer göz atarsanız sevinirim. Eşinize dostunuza bahsedierek paylaşım yapıp Bloğumun tanıtmama yardımcı olurmusunuz?Desteklerinizi bekliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En yakin zamanda bakacagim Meral,tesekkuler.

      Delete