08 March, 2020

Pazar'lari pek severim #26


Kadinlar gunumuz kutlu olsun!!!!

Az once bu ciceklerle ilgili bir IG paylasimi yaptim da,kahvemi yaparken aaaa bunu daha detayli blogda neden paylasmadim,hem de bugun Pazar,hem insanlar IG'ye bakiyor ama hala blog okuyor kanimca💗

IG'de okuduysaniz,kendimi tekrar etmis oluyorum,kusura bakmayin ama yazasim var,cunku unutasim yok!

Bir gun is yerimde musterilerimden biri elemana ihtiyaciniz var mi diye sordu bana.Ben de su an icin yok ama numaralari takas edelim,sana kisisel e-mailimi vereyim,cv'ni gonder bir sey olursa ben sana mesaj atarim dedim.Ben oyle herkese numarasini,e-mailini veren biri tabii ki degilim ama o an nasil olduysa oldu.O arada konusurken,ben tabii bir kac soru sordum,bize uygun mu,gercekten ister mi,guclu mu,esnek calisma saatlerine uyabilir mi,nerde oturuyor diye.Enerji diye bir sey var ve ben hisleri ile yasayan bir insan olarak buna nedense o an cok inandim.

Iki hafta gecti,cafe icin eleman araniyordu ve boyle boyle anlattim,hemen Di'yi gorusmeye cagirdilar.Bu arada baska bir arkadasimi daha onermistim,ama kendisi gelmedi.Hem de gorusmenin nasil olacagini detayli anlatmistim,Di'ye ise hic tiyo vermedim.

Di geldi,gorusmeyi yildizli gecti ve hemen ise alindi.Daha ilk gununu gecirdi ki,hem onun kendi mudurunden ve is arkadaslarindan,hem bizim buyuk mudurlerden ben bir dolu tesekkur aldim.Cok etkilendik,yaptigi isi,enerjisini cok sevdik diye.Ben tabii bir gururlandim ki sormayin,hem kendi hislerimle hem Di'nin yaptigi is ile.

Velhasil Di,bana tesekkur etmek icin cicek getirmis gecen gun.Hic unutmiyacagim yaptigini diye.Ben sadece bir kopruydum arada,her seyi o yapti aslinda.

Bu aninin bu gune uygun oldugunu dusundum.Birbirimize destek,yardimci olalim,birbirimizi ne kadar farkli olsak da oldugumuz gibi kabul edelim diye hatirlatmak istedim.Bu sadece kadinlik icin degil,insanlik icin de savundugum bir dusunce.Ben caliskan bir insan,pozitif bir insan olarak anilmak istiyorum,elimden geldigince dokunabildigim kadar cok hayata dokunmak,iyiliklere vesile olmak.Cok yasayasim yok bu yalanci dunyada ama,az zamanda cok seyler yapasim var!

Ellerim,ayaklarim,aklim tuttukca da emekli olsam da yari zamanli calismaya niyetliyim Allah nasip ederse.Kim bilir belki o zaman eleman alip,yetistiren bir insan olurum kim bilir.

Cicek alanimiz cok olsun ama kendimize cicek almayi ihmal etmeyelim olur mu?Her sey oz-sevgi ve saygi ile baslar ne de olsa.

Frida'nin sikintilara karsi dayanma  ve savasma gucunu,renklerini.Coco'mun degistirme gucu ve kabiliyetini,Kusama'nin depresyon ile basa cikabilmek icin yaraticiligini kullanmasini,annemin bereket tanricaligini,ev kadinligini diliyorum hepimiz icin.

Iyi haftalar!💗💗💗

9 comments:

  1. IG yok bende. Çok etkilendim bu hikâyeden. Hani ders alınası anonim hikâyeler olur nette. Onun gibi ama gerçek olduğunu bilmek ayrıca etkiledi. Di'nin yolu açık olsun. İyiler hep iyileri bulsun. İyi ki yazdın ve okudum. Teşekkürler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Zeugma,iyi ki yazdim evet,ki unutmayayim:)

      Delete
  2. Çok türkü dinleme ama yazdıklarınızı okuyunca birden Neşet Ertaş'ın sesi geldi sanki kulağıma,
    ... kalpten kalbe bir yol vardır bilinme
    Gönülden gönüle yol gizli gizli... diyordu ozan.

    Hayat bazen böyle şımartıyor insanı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet kesinlikle,yoksa nasil dayaniriz olan bitene sevgili Tulin:)

      Delete
  3. O arkadaşın şansı mı, tesadüf mü bilmiyorum, olacak olduktan sonra oluyor işte. O da güzel bir jest yapıp teşekkür etmiş. Bu olayın gerçekleşebilmesi için bir çok şeyin çakışması, zamanların uyuşması gerek:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasil olduysa cakistik ve uyustuk:) cok sukur.

      Delete
  4. Bazen enerji o kadar önemli ki... Bak nasıl güzel yansımış sana ve yansıyanı ne güzel değerlendirmişsin♥
    Dileklerine kocaman amin diyorum, o kadar güzeller ki ♥

    ReplyDelete