29 March, 2020

Pazar'lari Pek severim #27


Iyi Pazar'lar dostlar.Nasil geciyor gununuz? Saatler 1 saat ileri alindi bu sabah.8'de actim gozlerimi,vucut agrilariyla.Dun aksam zaten erkenden koltukta sizmaya baslamistim Suzi'cim gibi.Sanirim kendimi yataga attigimda 9 sulariydi saat.Oglus ayaklanmis tabii,sandigin oraya kurulmus cise cikmak icin.Kiyar miyim,hic bekletmedim hemen evlerin arasindan kisa bir yuruyus yaptik.Hava kuru soguk resmen.Ara ara da yagmaya basladi.


Az once pencere onunde otururken (hala pencere onundeyim),cok sevdigim komsulardan biri gecti,yaninda sevgilisi ve kopegi.Hemen iyice vurdum cama,cunku icimden el sallamak geldi.Gorusemesek de burdayiz diye hatirlatmak icin.J'nin sevgilisi de on planda calisanlardan,sabahin korunde kalkanlardan,belediyenin cop toplayicilarindan.COPCU demek icimden gelmiyor.Kendilerine cok mutesekkirim,hala gorevlerini yaptiklari icin.

Dun aksam markete giderken,kimisi yardim kurulusu icin kapinin onune birakmis giymeyecegi kiyafetlerini.Belki tilkilerden belki de kimi yaramaz insandan sebep acilmis sokaga dagilmis kiyafetler.Birden icim karardi,ya dedim copleri toplamaya gelmezlerse,asil o zaman virus kaynar ortalik.

Aslinda hicbirsey dusundugumuz kadar kotu degil cok sukur ki.

Gecmis bir hatiradir,gelecek bir umit!

Elimdeki kitabi zor okuyorum acikcasi.Karsima sevdigim cumleler cikiyor ama konuya henuz hakim olamadim.Okudugum ilk Latife Tekin kitabi,sanirim bu doneme uygun bir kitap secmemisim ama birakmaya da niyetim yok acikcasi.Bazen konuya hakim olamasam da,guzel cumlelerle karsilasmak da iyi geliyor kanimca.Belki bir gun yine okurum.

Bunun disinda,evdeki tum dizustu battaniyeleri yikandi,birazdan havlulari atacagim.

Onumde 2 gun daha var ise gitmeden.Yapmak istediklerimi acelesiz,yayila yayila yapmak guzel bir duygu acikcasi.

Gecen gun is arkadaslarimdan biri sIkIlip duvarlara tirmanmaya basladin mi dedi?Yok dedim,SIKICI insan sIKILIr,beni de iyi taniyor sayilirsin😂 Tabii ki vaktim olsa yaparim dedigim seylere deli gibi sarilmadim,yine yapmayi en cok sevdigim seyleri yapiyorum.Kitap,netflix,kisa da olsa yuruyus,biraz mutfak,pencereden goge bakmak,uzaktaki sallanan agaca bakmak gibi.

Neler izledim son gunlerde ondan da bahsedeyim unutmadan.


  • Rocket Man(sky)
  • Tell it to the bees(sky)
  • The Tiger King(NETFLIX)
lA cASA DE pAPEL'I izlemeyi ozledim dogrusu😆 Listede bu kadar az seyin olmasi kesinlikle Profesor'un sucu😆

Iyi olun dostlarim,bloglara sarilalim.nesemizi cogaltalim😇😂😍

2 comments: