20 March, 2020

Korona Gunlerinde Tesekkur Cuma'si #225


Selam Dostlar.Ne zamandir yazmamisim,cunku inanilmaz yogunum.Bana baslarda saka gibi gelen Korona,son iki haftadir benim icin gayet ciddiye bindi.Malum supermarkette calisinca,insan saglikcilar gibi cok seye sahit oluyor.Carsamba gunu oyle sinirlerim gerilmis ki artik,hafiften agladim,daha cok aglayacaktim ama magaza ortasi kendimi tuttum.O anda yanimda  cok sevdigim iki is arkadasim vardi,toparladilar beni sag olsunlar.Boyle gunlerde simsiki baglanip birbirimize,elimizden gelenin daha fazlasini yapmak icin ugrasma gucumuze gercekten cok mutesekkirim.Hepimiz yorgunuz,gerginiz.Noel donemi gibi ama pozitif enerji ile gecmiyor bu gunler tabii ki ama buna ragmen biz mudur yardimcilari ekibi olarak,calisanlarimiza hep guluyoruz iyi seyler soyluyoruz.Canla basla calisan ekibime cok mutesekkirim gercekten.Allah hepimize kolaylik versin.

Bunun disinda en cok mutesekkir oldugum sey suyumuzun akmasi,internetimizin calismasi.Bunlar oldukca hayat devam edecek.Yeterince yiyecegimiz var,her zamanki gunluk ihtiyacimizi karsilayacak urunlerimiz var bin sukur.

Ailemin sagligina,babamin islerinin boyle gunlerde yolunda gitmis olmasina,destek olan arayan canim dostlarima cok ama cok mutesekkirim! Istanbuldayken bana Eyup Sabri Tuncer'in kolonyasini ve sabununu hediye etmis canim kiz kardesime(icine dogmus herhalde😃) cok mutesekkirim. Bir de bu gunlerde mizah ile dusunduren gulduren paylasimlara cok mutesekkirim. Kolonya Bey diyeceksiniz var bir de asansordeki cakmak.Ay dusundukce gulesim geliyor.😆

Hayat her seye ragmen guzelliklerle dolu.Bu donemin hepimiz icin bir degisim,donusum donemi oldugunu dusunuyorum ve  bu donemden her yonden daha iyi insanlar olarak cikacagimiza dair umud etmek istiyorum.

Siz bugunlerde neye mutesekkirsiniz? Yazin bana,ses verin?Nasilsiniz?Nasil hissediyorsunuz?

Izole hallerdeyseniz bol keyifler,benim gibi calisanlara cok cok sabir,guc,saglik diliyorum dostlarim.Iyi haftasonlari olsun!💓💓

6 comments:

  1. Hakteala hepimizin muini olsun.

    ReplyDelete
  2. bizde ne hissedeğimizi bilemiyoruz aslında bazen bir bilim-kurgu filmi gibi geliyor bazen çok mu abartılıyor gibi düşünüyoruz veya dünya haritasındaki tüm ülkeleri kırmızı görünce herşey alt üst oluyor yani kısacası karmamkarışık bir durum işte.....

    ReplyDelete
  3. Umarım herşeyin düzeleceği günler yakındır.Bu kabus bir şekilde biter.

    ReplyDelete