14 September, 2020

Eylul'de mutluluk 11-12-13-14


4 gun olmus yazmamisim,kusura bakma Eylul.cok yogun bir haftasonu gecirdim,cok calistim,biraz sosyallestim.Pazar sabahi ise gitmeden once,5'te kalkip Fred'i yuruttum,tilkiler esliginde.Pazar dundu,sanki cok daha uzun zaman onceymis gibi geldi birden bunlari yazarken.



Cok sukur is konusunda iyi haberler aldim,bir aksilik olmazsa hala bir isim var ve sanirim yakin zamanda baska bir yerde gorev yapacagim ve yeni bir ben olarak artik isimi,hayatimin merkezi,anlami,tutkusu olarak gormemeye niyetliyim.Hatta artik kendimi yari emekli gibi hissetmeye bile baslayabilirim cunku bizdeki emekliler sadece islerini yapip,kapiyi cekip gidiyor.Bakalim neler olacak?Herseyin hayirlisi.Gonulden isteyince,dua edince gercekten Yaradan ses veriyormus,onu anladim bu son tecrubemde.



 Bugun ogleden sonra Yeliz'ler geldi ailecek kisa sureligine de olsa caya.Isten cikar cikmaz oglana kucuk hediyeler aldim.cocuk sevindirmeyi ozlemisim.Okullar da basladi burda,kocaman oldu dunku bebeler.Cok sukur asure verebildim Yeliz'e.Kaldi 2 kase😀 

Biraz once Fred'i kisa bir aksam yuruyusune cikardim.Etraf sessiz,kimi evlerden bilindik dizi muzigi sesi geliyor,kiminden yemek kokusu.Kimisinin penceresinden iceriyi azcik da olsa gorebiliyorum.Yapmayi en sevdigim seylerden biri,ev ve bahce incelemek😄 

Kisaca son 4 gunun mutlulugu,sevdiklerimi gormek,sevdiklerimle goruntulu konusmak,cocuk sevindirmek.

Simdi gidip camasirlari asacagim ve kendime bir aksam kahvesi yapacagim.

Hepimize iyi haftalar💓

4 comments:

  1. Çiçekleri seviyorsunuz birde kedi köpek.Yeni işiniz hayırlı olsun.Sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Yeni görevin hayırlısı olsun, frede bayıldım, öpüver benim için.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkurler:) gunde 3-5 posta opusme seanslarimiz var:)

      Delete