30 September, 2020

Eylul'de mutluluk 30


 Sabah saati 5:30'a kurdum,ise gitmeden Fred'i yuruteyim,kahvemi acele etmeden iceyim diye.

 Kapiyi actigimda bu muhtesem goruntuyle karsilastim,sanki uzun zamandir gormemisim gibi ozledigimi,gordugumde icime heyecan ve mutluluk doldugunu hissettim.

Pijamalarimla ciktim yuruyuse yine,pijamamin puantiyeleri sanki gokyuzunden serpilmis gibiydi ,gokyuzu ile ahenk icindeydim...

Iste sakin bir gun gecirdim,saatim gelir gelmez ciktim.Yarin son gunum diye,simdiden hediyeler verdi kimi is arkadaslarim.Iki kartin icine yazilanlar oyle guzeldi ki,hic beklemiyordum.Ben kendimi soyledkleri sekilde bilmiyormusum gibi duygulandim,cok duygulandim...Bana yine kendimi sevdirdiler sag olsunlar.Kendimden ettigim suphelerin bosuna oldugunu dusundurduler.Her zaman demisimdir,Allah karsima hep iyi insanlar cikardi,en buyuk zenginligim bu oldu cok sukur,binlerce sukur...

Tabii ki her daim bu guzellikleri,mutluluklari goremiyorum,anda kalmaya calistigim zaman her sey kolay ve guzel...Hele ki sabah yuruyuslerinde.Burda mutluluklari paylastim ama Eylul benim icin cok zor bir ay oldu.Ekim'de yenilikler beni bekliyor,ne kadar heyecanlandirsa da germiyor diyemem.Tek bildigim her seye hazirim,olanin hayrima olacagina inaniyorum ve guveniyorum.

Dilerim hatirlanacak bir Eylul yasadiniz 2020'de..Sahsim adina bu Eylul'u ben hic unutmayacagim...

Ekim'de gorusmek uzere..Ne yapalim Ekim'de ask baskadir mi diyelim😆😆😆😆


Sonsuz sevgiler,mutlu Ekim'ler olsun💓💓💓

6 comments:

  1. hayıır kasımdaaa kikiriki :)

    ReplyDelete
  2. Dediğin gibi ekimde nice güzellikler seni bulsun, hakediyorsun bence. yeni
    durumlara yelken açmak zordur her zaman ama insan nelere alışmıyor.
    bizde seninle yaşıyoruz sanki her paylaştığını. sabah yürüyüşlerine
    hayranım, bir ara ben de yaptım ama o kadar erken hiç kalkamıyorum zaten. yalnızca
    sabah namazına kalkarım ama sonrasında 1 saatte olsa yatarım. aslında
    rahmetin , bereketin olduğu seher saatleri öyle kıymetli ki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle canim,hem ne kadar da guzel bir sebep icin kalkiyorsun.Namaz sonrasi bir de yuruyus yaptigini dusunsene,ruhen ucusa gecersin bence:)

      Delete
  3. Çok hoşuma gitti bu resimli mutluluk serisi :)
    yeni başlangıçlar için de boş şans dilerim.

    ReplyDelete