05 September, 2020

Eylul'de mutluluk -5


Selam dostlar...Umarim gununuz harika geciyordur..Bir Cumartesi gunu uretken bir sekilde gecirdim,bitirdim ben.

Sabah hava muhtesemdi,resmen omur uzatan cinsten.O tazelik hissi,berraklik. tarif edilemez.


Dun aksamki gun batimi

Yuruyusten sonra mantarli omlet yaptim kahvaltiya,yanina da feslegenli salata ve eski mayali ekmegimin son kizartilmis dilimleri.



Sonrasi utu,temizlik,ekmek mayalama,yoga meydan okumasinin son gunu gayet dogaclama yaptirdi Adriene.30 gundur ogrendiklerinizi istediginiz gibi yapin dedi,ben de oyle yaptim.25 dk kadar.Az da olsa bir faydasi oluyordur eminim yavas yavas.Yarin 2.donemine baslayacagim😀 2.tur.


Kremali mantarli pappardelle,dun aksamin yemegi

 Boyle uretken gunler bana can katiyor.Kanimca bulutlara karsi uzun oturmayi hak ettim artik.Bir taraftan da kalk diyorum,Sema'nin saglikli pogacalarindan yap yarina.Neyse onu da sabah yaparim belki.

Saydiniz mi mutluluklarinizi bugun? Su an gercekten cok guzel,kalbime kaydediyorum.Sevgiyle kalin.💓

No comments:

Post a Comment