28 September, 2020

Eylul'de mutluluk 25-26-27-28


Iyi haftalar dostlar.Mutlu Pazartesiler olmustur umarim.

Haftasonu isteydim,sabahin erken saatlerinde gunun ilk mutlu anlarini IG'de paylasip ise gittim.Bu magazada son gunlerim,o yuzden oyle takiliyorum yavas yavas😁 Kendime bunu bir borc biliyorum,malum Noel donemi geliyor ve eminim unutulmaz bir donem olacak!



 Is sonrasi hemen Fred'i parka goturdum.Hava resmen yazdan kalma gibiydi,gunes icimi isitiyordu,gozlerim kamasmisti ama usengeclikten montumu bile cikarmadim.Yuruyus sonrasi 10 dk esneme,yoga derken oturdum laptop basina.Adonis kolumun altinda mirliyor.

Cogu komsu evlerinin disinda tadilat,bakim yaptiriyor.Su an birinden kurek sesleri geliyor.Pencerelerin acilmasi ne mutluluk,ferahlik.

Ciceklerimi suladim,domateslerimden bir tane daha minnak gorunmus ama renkler hala yemyesil.Bu gidisle iceri alacagim pencere onune.Nasil guzel kokuyorlar anlatamam.Son bestemi domateslerime yaptim,soyleye soyleye suladim.Benim canim kizlarim.

Gecen gun gunlugume sukurlerimi,mutluluklarimi yaziyorum,(arkasinda yapistirdigim zarfta ozel seyleri ve kuruttugum cicekleri sakliyorum) actigimda gozume cok guzel geldi o yuzden paylasmadan edemedim.

Bahcede sonbaharlasan ortancalar da beni bekliyor,onlarla da bir sey yapacagim yine.Ortancalarim da tomurcuk vermeye baslamis.Bir seylerin yok olmasi,digerlerine yer acmasi.Nasil guzel bir dongu.

Dun 16:16 itibariyle 19:19'a kadar her saat basi saate bakmisim.Gordugum 16:16-17:17-18:18-19:19

Ayni numaralari cokca gorurum ama bu kadar da pespese hic rastlamamistim.Hemen arastirdim baktim,hayatimda bir seyler olacak ve melekler benimleymis.    Hissediyorum zaten,sag olun dedim.


Bunun disinda Ig'de bir sey gordum agladim,daha cok aglamak isterdim ama otobuste cekindim.Rahat aglamayi da yalnizken seviyorum,anirmali seslerimi baska kimseler duymasin.

Kisaca son 4 gunun en mutlu anlari:

🍓 Meg Ryan ve Tom Hanks'in Mesajiniz Var'ini izlemek

🍓 Is arkadaslarim,dinleyen dostlarim

🍓 Sevdigim sarapla eve gelebilmek,yarin off olmak ve gayet sosyal olacagim bu hafta

🍓 Yeniliklere karsi heyecanim ve Ekim'e dair planlarim,niyetlerim.


Super iyi bir hafta dilerim.Sevgiyle kalin.

9 comments:

  1. oooo lüküs hayat o la laaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesajiniz var harika bir film. Haftanız güzel başlamış, devamı da güzel olsun dileklerimle...

      Delete
    2. Hepimizin umrim,iyi gecsin...Surda ne kaldi haftasonuna...

      Delete
  2. çiçek kurutma olayına başladım ben de ne zamandır, çok hoşuma gidiyor bu
    pres olmuş çiçekler. sonra da bir şeylerin içinde hediye ediyorum hoşlanacak
    insanlara. mesajınız var'ı aklıma düşürdün tekrar izleyip mutlu
    olsam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de ben de cok seviyorum.IG'de bir hesap kesfettim,inanilmaz guzel seyler yapiyor,kompozisyonlar harika.

      Delete
  3. Mesajınız var filmini moralim bozudukça izlerim. Daha iyisi yapılmadı daha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAAA ask olsun,ya love actually:) Nothing hill.Defalarca izlerim:)

      Delete
    2. Onları da izlerim ama Mesajınız Var'ın yeri ayrıdır :)

      Delete