08 September, 2020

Eylul'de mutluluk 7&8


Selammmmm...Muhtesem bir Eylul aksamindan bildiriyorum,oyle guzel ki bosluga sarilip kocaman opesim var...Monstreamin yapragina degen isik,camda gezinen kara sinek.Dylan goremiyor ama sinegi duyuyor ve onu yakalayasi var😆😆 Resmen ciceklerin onunde nobette,ciceklerden sebep ulasamiyor sinege.Fred dibimde,Adonis arkamda koltuk tepesinde uyuyor.Hayret laptopun acildigini gorince gelmedi yanima!

Nohut pisirdim aksam yemegine,yanina da pilav yapacagim.Neredeyse geldi mercimek corbasi mevsimi.Dolapta mercimegi gorunce sevindim resmen.


Makineyi yerlestirirken,bu kavanozu sakladigimi unutmusum,gorunce gulesim geldi.Buyuyunce kavanoz mu olucan sen dedim😆😆 Yeniden kullanim muhim,ihmal etmeyelim degerlendirelim.

Bahcelerin onunden gecerken,kurumus sardunya dallarini,ciceklerini ayiklayasim geliyor benimkileri yaptigim gibi.Nasil rahatlaticidir o kuru yapraklari temizlemek.O kuruluklari birakanlara sinir oluyorum,resmen gidip kapilarini calasim var.



 Taaa uzak yollardan gelmis cicekleri bu sefer vazoya yerlestirmedim,oyle biraktim kendi kutularinda.Bu sefer de boyle olsun.Bazi aliskanliklarimi degistirmeye,biraz daha esnek ve yumusak olmayi ogrenmeye calisiyorum kendime karsi en cok...Fark ettim de son yillarda ne kadar degismis kesin dedigim seyler.Buna buyumek mi diyorduk? Olgunlasmak mi? 

En onemlisi su an guzel,bundan otesini de bilemem.Tek bildigim bir girdigim irmaga bir daha giremem,girsem bile o ayni insan olamam.

Hayat bos,cileksuyu ile cos💓💓💓😆😆😆😆

Hadi yazin bana bugun neler oldu? 

8 comments:

  1. Upuzun zamandır blog okumuyordum. Öyle güzel geldi ki ! 🙏🏼
    Sürekli değişiyoruz koyduğumuz sınırları değiştiriyoruz, yıkıyoruz... sonra ? Daha güzel enerjili şeylere çekiliyoruz. Yazını okurken bu düşünceler geçti aklımdan . Bitkilerin ve sen ! Bayıldımmm 💚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Funda,cok mutlu oldum yorumuna:)

      Delete
  2. sevgili sibel...hayatımın boşluğunu Çileksuyu ile doldurup coşuyorum.:):):) Irmak ile ilgili sözünü okuyunca google baktım. Herakleitos'un bir sözü imiş; sayende bugün yeni bir söz daha öğrenmiş oldum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Ece'cim cok tatlisin sen:) Lise'de secmeli derslerim sosyoloji,psikoloji idi,ahhh kafam ne salakmisim devam etmedim.TAAA o gunlerden kalbime yazilmistir o soz ve heraklitos hee bir de ogretmenimin pembe ceketi::::::) Bir de murakami'nin bir sozu var,tam hatirlamiyorum ama ozeti firtinadan ciktiktan sonra ayni insan olmayacagimiz.Dikkat et kendine..

      Delete
  3. Enerjisini sevdiğim kadın ♥ Ekrandan ta içime geçti enerjinin sıcaklığı ve pozitifliği :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Sebo'cum cok mutlu olsum,cok tesekkur ederim...

      Delete
  4. Güzel enerjiniz taa buralara kadar geldi :) Selamınıza bir karşılık vereyim istedim.

    ReplyDelete