21 September, 2020

Eylul'de mutluluk 21


Eylul'u de bitirdim.Noel koseyi donmek uzere...Nasil gecti bunca zaman bu sartlar altinda,saka gibi!!!

Bugun hayatimin en uzun Pazartesilerinden biriydi,hos dun de cok uzun geldi bana.Belirsizlik insani boyle surunduuyor.Neyse..Uzundu ama iki guzel gundu.



 Bugunun mutlulugu,instant turk kahvesi.Gorunce sok oldum.Is arkadasim denemek icin almis,bana da getirdi,sayesinde haberim oldu.Kendinden sekerli ki sekerli kahveden hic haz etmem.Bu hafta sekere dikkat edecegime soz vermisim,sozumde duramadim blog,ruh halim el vermedi.Onemli degil,daha hafta yeni basladi.

Umarim gununuz iyi gecti.Sizde durumlar nasil,gunun en tatli ani ne oldu?

Sevgiyle kalin...Onemli,degerli oldugunuzu asla unutmayin ve buna inanmak icin baskalarini beklemeyin.Hepimizin hayati pamuk ipligine bagli,her an her sey olabilir,olmayacak dediginiz en guvendiginiz seyler bile tersine donup soyle bir calkalayip,sert bir sekilde carpabilir.

Dikkat edin guzel ruhunuza.💓

6 comments:

  1. Yazıyı bitirirken o kadar sıcacık dileklerde bulunmuşsunuz ki, günüm kötü geçmesine rağmen içimi sıcacık yaptınız bir anda.. teşekkürler :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne mutlu bana,asil ben tesekkur ederim yorum icin:)

      Delete
  2. Çok güzel bir paylaşım ellerinize sağlık.

    ReplyDelete