04 September, 2020

Eylul'de mutluluk -4


Kac saattir bugun cektigim fotolari yuklemeye calisiyorum ve sanirim yine google hesaplarim karisti ve bugunun fotolari baska yerde yuklendi.Sinirlenmeyecegim,bir sekilde halledecegim umarim.Bu eski foto ile idare edelim bu aksam olur mu?


Bloga fotograf yuklemenin daha kolay bir yontemini bulmaliyim.Siz nerden yukluyorsunuz?Benim fotolarimin hepsi yillardir telefonla cekiliyor ve ordan google'da da kaydediliyor.Blog hesabi da google oldugu icin gayet rahat yukluyorum ama ara ara nasil olduysa birden fazla olmus google hesaplari karisiyor.Bir sure once de olmustu ve Simay'cim sayesinde halletmistik.Bir de nasil yaptigimizi hatirlasam.

Sabah gokyuzu muhtesemdi ve az once gunes batarken bize yine harika bir gorsel solen sundu.


Annemle ve kardesim ile goruntulu konusmak,eve erken gelip yemek yapabilmek gunun en tatli anlariydi.

Az once Daunt Kitabevi'ne konuk olmus Elif Safak soylesisini izledim youtube'da.Son kitabini okumadim ama seviyorum bu kadini.💓💓

Super gecsin haftasonumuz.😍

 

No comments:

Post a Comment