06 September, 2020

Eylul'de mutluluk -6


 

Sabahin 5:30'dan beri Dylan tepemde mirlaya mirlaya yerlesmeye calisiyor.uyusam mi kalksam mi arasinda gidip gelirken yine uykuya daliyorum 7:30'a kadar.


Saat su an 10:00.Erken kalkmayi ve Pazar'larin o degisik sakinligini cok seviyorum.Kahvemi ictikten sonra.yine kettli kaynatip mataraya bir kahve daha koyup oglani yuruyuse cikartiyorum.Yine o sevdigim hava...Harkulade,sanki kendi tazeligini,ruhuma da veriyor.

Eve gelir gelmez firini isitiyorum ve ekmegimi firina koyuyorum.Dun ilk kez deneme amacli,hamura biraz zeytinyagi,kekik ve ay cekirdegi kattim.Icini gormek icin sabirsizlaniyorum acikcasi.Elimdeki mayalar cogaldi ve guclendi.Sanirim bu daha cok ekmek yapmak icin bir isaret.

Kitabi dun aksam bitirdim.Gayet duru bir dille yazilmis bir anlati.Emekli maasi ile gecinemeyen yazarimiz arabasinda yasamaya karar verir.Yasadiklarini gunluk halinde anlatir.Etnik kurmaca.Bir gun kitap yazabilecek kapasiteye ulasabilirsem boyle kisa,gunluk tarzi olmasini hayal ediyorum.Ne de olsa hepimizin anlatmaya deger bir hikayesi var.

Iste bunlar bugunun mutluluklari.Birazdan 4 saatligine ise gidecegim.Aksama da kizlarla kokteyl icip bu ozel gunu kutlayacagiz.

Sabah meditasyonunda yine sahip olduklarima sukrettim,iyi ki dedim.

Harika gecsin Pazar gununuz.Sevgiyle kalin.💓💓

2 comments: