29 September, 2020

Eylul'de mutluluk 29


Selam Eylul guzelleri!💓

Sabah 4'te uyandim,sebep susuzluk...Sonra tabii ki uyuyamadim.Uzun sure IG'de gezindim gun agarana kadar.Yagmurlu,puslu ve gayet gri bir sabahti.



Yuruyue cikmadan once lutfen yagmur dursun diye bir dilekte bulunmustum.Kapiyi actigimda baktim ki,durmus(yagmuru sevmedigim anlasilmasin)...Bir kac adim gittikten sonra bu minik salyangozla karsilastik kaldirimda,hemen ezilmesin diye bahce kenarina koydum.gordugum en guzel salyangozdu fotografini cekmeden edemedim.Bir sure izledim,hatta hikayede paylastim.Kendim icin diledigim bir salyangoz yavasligi,sakinligi,acelesizligi.Yillardir tekrar eden bir dilek ve sanirim yavas yavas kendini gosteriyor.


Yesil caya dadandim bu ara.


Salyangozla ask yasadiktan sonra yagmur damlalarina hayran hayran yuruyusumuze basladik Fred'cimle sakin sakin.

Mem ve Lefty ile karsilastik,ne zamandir gormemistik birbirimizi.Oglanlar biraz oynadi,parktan cikarken ahmak islatan yagmur yeniden baslamisti,ohhhh ne guzel dedim(dengesizlik hat safhada)


Fotografi cekerken gozume damladi bir kac damla,en guzel yuz yikama sekli.


 Sonrasi alis-veris ve eve gelis.Kendime guzel bir kahvalti hazirlamak.Brunch pardon👌 Hatta oglen yemegi bile olabilir zira sabah 6:30 civarinda etmistim kahvaltimi.

Gunun mutluluklari bu kadar.Iki saat de kestirmisim ogleden sonra tatli tatli,nasil iyi geldi.

Yine cok sukur verimli bir gun oldu.Temizlik yapmadim,ekmek yapmadim ama yine de iyi bir gun oldu.

Yarin Eylul'un son gunu.Son gunune yakisir mutluluklari yakalayalim umarim.💓💓💓



8 comments:

  1. Fotolar harika. Mutlu olmak için neden aramak gerek mi yoksa gün içinde bazen keyifsiz zamanlar olabiliyor mu? Değişik bir salyongoz. Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah Cicek'cim olmaz mi? Ama gordugum guzelliklere odaklanmayi kendime bir borc biliyorum zira Eylul gayet de zor bir ay oldu.

      Delete
  2. kahvaltı gözüme güzel gözüktü pardon brunch, afiyet olsun

    ReplyDelete
  3. Ne hoş bir yürüyüş anısı... Yağmur damlaları, tatlı salyangoz :)
    Yeşil çayı bende çok severim.
    Brunch yemeği de iştah açıcı :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Lady'cim....Yuruyusler pek keyifli..

      Delete
  4. Öğleden sonra kestirmelerime hasret kaldığımı düşündüm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kavusursunuz umarim en yakin zamanda.sekerleme candir:)

      Delete