17 September, 2020

Eylul'de mutluluk 16& 17


Cuma'ya 1 kala nesemiz yerinde mi a dostlar?


Sahsim adina cok keyifliyim su an,bu haftasonu izinliyim.Hava harika,gokyuzu masmavi.Ufak tefek isler aklimin bir kosesinde ama ben burdayim,karsinizda...

Mutluluklarim dunden,bugun fotograf cekemedim ama iyi bir gun oldu.Istedigim izin gunleri onaylandi cok sukur.Seneye her sey yolunda giderse dugunumuz var.Bu ruhun guzel bir birliktelige,aile icinde olmaya,biraz horon tepmeye ihtiyaci var.8 ay var onumuzde,nedir ki hemen gecer,saglik olsun da.




Bence hayatimin fotografini cekmisim dun,baktikca guluyorum ve cokkkkkkkkkk mutlu oluyorum.Benim yavrum diye mi bana bu kadar dunya guzeli geliyor bu velet ya hu? Ama surata baksaniza...



 Ekmeklerim muhtesem oldular.Birinin yarisi buzlukta,digerinin yarisini yine is arkadasima verdim,paylasmak guzeldir!

Bugun trafikten sebep inecegim yerden once indim,yokus yukari sersefil,yorgunluktan olmek uzere cikarken,komsunun biri kapi onune koca dal biberiye ve oregano birakmis ama bence o oregano(kekik ki thyme'a da kekik diyorlar) degil,adacayi.Neyse aldim iki koca dal,birazdan onlari suya koyacagim.Demek ki bu guzellikleri eve getireyim diye olmus trafik.Zaten biberiyeye asigim.Biraz da zeytinyagi icine koyayim.

Bugunku kucuk mutluluklar cepte bu kadar.Cok sukur,bir de karsima cikan,bana yon veren guzel kadin! Tam ihtiyacim oldugunda cikmissin karsima ogretmenim!!!

Super gecsin aksaminiz.

Bu Eylul'u hatirlanacak bir Eylul yapalim bir sekilde olur mu?💓💓💓 

not:Radyoda "let's make this September to remember" diyordu djler gecen gun,ordan aklimda kalmis.Hos 2020 unutulacak bir yil degil degil mi?

6 comments:

  1. Ne güzel haber. Şimdiden kutlarım. Sizde bizlere katılacaksınız. İyi günde kötü günde bir ömür boyu mutluluklar. Ekmekler güzel görünüyor. Küçük mutluluklara...

    ReplyDelete
  2. mutlu olduğumuz anlarımız hep daha çok olsa keşke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. keske Mehtap'cim...olmasi da yeter bazen az da olsa ya hic olmasaydi:)

      Delete
  3. Sibelcim çok mutlu oldum senin adına... Bir ömür boyu mutlu olursunuz inşallah ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim bu Allan'la ilgiliyse bir dahaki hayatima:) simdi zaten evi ve cok mutlu.

      Delete