25 November, 2005

❤️❤️





CILEKKKKKKKKK CILEK,MEVSIMI GELSEDE YESEK:)

ben neden bu kadar cok seviyorum bu cilekleri yaa...bilemem,ye ye doyamam,bak bak zevkten dort kose olurum.cilekli herseyi sahiplenesim gelir.hatta ben cilekli diye bir bebek corabi bile almisimdir....aslinda ispanakli tarifim var sirada bekleyen tam kisa uygun ama benim canim soyle civil civil birseyler istedi,kirmizi kirmizi,icimi acan,costuran..hee birde rahsancimin tavsiyesi var tabii,madem ki istiyorum bunlari profilimde,basmam gerekliymis bloomda..eeee dedim arkadascim,sibelcim hadii bir tasla vuralim iki kus...hem icimizi acalim bu sogukta,hem de gonlumuzu aydinlatalim,nese bulalim baktikca..

acaba hangisini koysam profilime secemiyorum,hepsi cok guzeller,bana inegolde yedigim cilekleri hatirlatiyor..basabilirsem basicam zaten her yerine sayfamin,bi de basligima:)eeeeee cileksuyuna da bu yakisir degil mi?

ben gideyim iyice yorgunluk basima vurmadan..bu hafta pek tembeldim,pisirmedim cok ozel birseyler,valla ne yedik biz bu hafta..balik hafizam benim..yarin ispanakli tarifimi yayinliyacagim soz veriyorum kizlar,siz cileklere bakadurun,ordan soyle hayallere dalin,yazliklara,cilek bahcelerine gidin,serin sulara dalin,ben de gideyim dagilan, ozlem dolu kafami toparliyayim...iyi haftasonlari olsun..ben zaten kafamda cok sey olunca,cok sey yapmak isteyince boyle karisirim hep,pisiremem, yazamam..

ne pisiricem ben noel yemegi icin,yilbasi icin..ne zor bazen et yememek cidden..o kadar tarif arasinda secemiyorum ki...neyse ben kapatirken yazimi,yeni bir paragrafa baslamisim...gittim bu sefer cidden,sevgilerr:)

4 comments:

  1. canim benim saol.hep boyle gorunseler ya,dunyadaki en guzel seylerden biri cidden su cilek olayi,sevgi olayi sebnenemin dedigi gibi..insanin modunu degistiriyor bir bakista...hee bugun cilek aldim,cok guzel gozukuyorlar,minik minik,ama tadlari eskisi gibi degil,zaten yazin bile degil burda cogunlukla..gelecek cilekli tarif..operim ikinizi

    ReplyDelete
  2. SİBEL ABLA VALLA CANIM ÇOK ÇEKTİ ÖYLE CANLI DURUYOLARKİ PIRILPIRIL.BUARAD KADİR ASKERE GİTTİ SİBEL ABLACIM.YUKARDAKİ RENKLİ GS'LI KEKLERİNDE MÜTHİŞ.

    ReplyDelete
  3. Cool guestbook, interesting information... Keep it UP
    »

    ReplyDelete