29 November, 2005

benim filmlerim

hani bazi filmleri hayranlikla izlersiniz defalarca,bikmazsiniz,o karakterlerden biri olmak istersiniz biraz ozenerek..ben en cok dansli filmlerde yasarim bu duygulari,dans etmeyi cok istemis olmak ve de edememekten olsa gerek.babaanne izin vermeyince bacaklar cok aciliyor diye,ben de boyle izlemek ve hayal etmekle,bir kac oryantel dersle yetinmistim:)iste bunlar benim en sevdigim,asla unutmadigim filmlerdir..

bu arada pinarcim beni sobelemis,ben kendi agziyla kendi kendini davet ettiren misafirler gibi,biz niye sobelenmedik,bu konu bize gelmedi diyince..canim benim cok saol,bak icimde kalmadi..severek yazdim,paylastim,nice sobelenmeleri beklerim ben boyle ve bu arada kitap konusunda da sobelendim sanirim..bak yakaladin beni en sonunda pinarcim,hem de iki defa:)sevgilerimle,tesekkurler..bu arada rahsancim,aysegulcum,tugcecim hadi bakalim,paylasmak isterseniz:)

2 comments:

  1. sibellacım çok hızlısın ya. şimdi de aynı hızla kitapları bekliyoruz:)

    ReplyDelete
  2. canim benim onlari da yarin yazicam,araya bir tarif sIkIStirayim da:)

    ReplyDelete