12 November, 2005


Kahve Keyfim

Bu sabah Inegollu ruyamdan zil sesine uyandim her ne kadar zor olduysa da Inegol evi goruntulerinden kurtulmak.Pencereden bakiverdim kirmizi arabali postacimiz gelivermis,elinde kucuk bir paketle...

Kuzenim Gizem soylesmisti aslinda bir paket gondericegini ve icinde kahveli birsey oldugunu.Aciverdim guzel paketimi,baktim icinde iki guzel kahve fincani,ustlerinde her cesit kahvenin cinsleri yaziyor,hem Irlanda kahvesi hem de Turk kahvesi alt alta ustelik.Bu kadar mi olur dedim.Sizi bilmem ama ben cok inanirim isaretlere nedense.Mis gibi kahvem,yaninda seker bir mumum da vardi hatta.Dusunceli kuzenim benim ,ne kadar zarifsin sen...

Gurbette olanlar bilir kucucuk bir zarfin,minicik bir paketin getirdigi mutlulugu.Icinizde balonlar ucusur rengarenk,isterse dunyadaki en gereksiz sey olsun,o dusuncedir insani sevindiren.Hele ki bir kahve cilginina kahveyse,degmeyin hediye alanin keyfine..

Mehmet Efendi kahvesini de ozlemisim.Gecen gun almistim aslinda kahve Turk marketten ama Yunan kahvesiydi,Mehmet Efendinin paketi buyuk olunca onu tercih etmistim.Kizlar da ne zaman kahve yapsam sikayet ediyolardi kokusundan,sanki hic evlerinde kahve icilmemis gibi.Bu sabah sordum,Mehmet Efendi'nin kokusu rahatsiz edici degilmis.Kiyaslayinca ikisini birbirine,cabuk dediler at otekini cope.Bende buyuk bir keyifle getirdim isteklerini yerine ve anlayabildim aradaki farki gec de olsa.Yani bundan sonra Mehmet Efendi'den baskasi girmeyecek bu eve...

Canim kuzenim,tesekkur ederim nazik dusuncen,varligin,gunume renk kattigin icin,guzel gozlerinden mutluluk hic eksik olmasin...

Sevgimle...

3 comments:

  1. Annemde arada sırada bana kocaman bir koli gönderir. Nasıl heycanla beklerim anlatamam , hele geldiğinde açarken daha da heycanlanıyorum.. Her zaman da canım annemden bir süpriz çıkar içinden. Çok güzel bir mutluluk.. Paketlerin içinden bir de sevdiklerimiz çıkabilse keşke :((
    Sevgilerimle:)

    ReplyDelete
  2. keske cimcime ciksalar,ben bi de aglarim soyle bir paketi acarken hafiften..ben zaten cok agliyorum ya,hastalik midir nedir?xx

    ReplyDelete