14 November, 2005

Misafirlerimiz

MISAFIRLERIMIZ

Gecen pazartesi Irlanda'dan geldi misafirlerimiz.Liz'e destek olmak amaciyla.Kardesi ve kardesinin esi.Daha once tanismistik teyzeyle ve diger dayi ile.Hani ilk bakista kalbinizin kaydigi insanlar olur ya tam onlardan.Ben kolay severim insanlari ama uzucu bir tavir gorursem,beni uzmeseler,sevdiklerimi uzseler bile hemen kalbimin damarlari atar,bir anda o guzellikler siliniverir nedense.

Bu iki insan benim kalbimi ilk anda calan insanlar.Sanki ben bu insanlari uzun zamandir taniyorum,gelenek,gorenek,lezzet,akliniza gelicek ne varsa sanki biliyorum dogustan.

Teyze sanki benim teyzemlerden,cekinmeden herseyi konustugunuz teyzelerden.
Eniste(burda boyle bir kelime yok tabii),1.90 lik boyuyla,sanki dunyadaki tum kalplari,pozitiflikleri tasiyor,yuzunde de tum gulumsemeleri,isil isil okyanus gozleri.

Misafirlerimizin gelisi,hastalik sebebiyle de olsa senlendirdi gonullerimizi,evimizi.Vesile oldular 4 gun de olsa benim buyuk sofralar kurma,cok cesitli kahvaltilar hazirlama ozlemimi gidermeye.

Bu insanlar cidden seviyorlar bizim yemekleri,ki ben onlarin yemeklerini pisirdim kendi uslubumla.

Giderken comert kalplarini biraktilar arkalarinda,kalpler karisti bizim gozyaslarimizla.Ben kavusmayi ozlemisken,kavusamazken,zor geldi azicik kavusma,ayrilma hali.Aliskinimdir ayriliklarda aglamaya nedense,bu sefer ki de sanki daha bir zordu,cok zor bir zamanda gelip,bize pozitif enerji verdiklerinden.

Boyle geciverdi iste gunler,leziz yemekler,uzun sohpetlerle..Dilerim eksik olmasin hayatimizdan boyle guzel insanlar..Kavusmalarimiz cabuk olsun,ayriliklarimiz kisa,ozlemlerimiz,kiymet bilmelerimiz,kalplerimizin sevgisi de cokkkkk ama cokkkkkk olsun...

Sevgimle,tariflerle yarin burda olacagim...

8 comments:

  1. Sevgili arkadaşım ne güzel içten yazılar yazmışsın.Bu arada seni sobeledim:)

    ReplyDelete
  2. Canim sibelim yazilarin o kadar ictenki ne zaman yeni bisiyler yazicak diye sabirsizlikla bekleyip duruyorum mail atamiyorum sık sık ama blogunu unutmuyorum canimm lutfen devam et yazmaya
    icimi aydinlatiyosunn

    pinar

    ReplyDelete
  3. canim benim ne guzel yazmissin,teskkur ederim ya,ne mutlu bana ki yazilarimi zevkle okuyan bir kardesim daha var..optum,sarildimmm

    ReplyDelete
  4. insan nasil da ariyor dimi misafirleri uzaklarlarda olunca! buarada cilegin cok güzel, sana yazmayi unutmusum posta yazdigin yerde html kismina yapistirinca oluo o sana yolladigimi, yani yaziyi yazdigin yere diil! yaa bigün bende yiyebilecekmiyim acaba senin o leziz tariflerinden!!!cafeyi actigin zaman (tabi burdan ögrenicez) londraya seni sasirtmaya gelirim! süpriiizzz diye :)

    ReplyDelete
  5. sevinirim canim ya,ben de almanya ya gelirim ne guzl olur.simdi ben yazimi yaziim,seni sobeliycemmmmmm:)

    ReplyDelete
  6. rahsancim,ben senin cilegini denedim ama kutunun icinde x olarak geldi,daha once about me nin yaninda oldugu gibi,bende o yuzden bunu buldum,bununla yetineyim dedim ama seninki daha guzel.ben dunyadaki tum cilekleri istiyorum yaw,amma ac gozluyum,ye ye doyamam zaten:)

    ReplyDelete
  7. Best regards from NY!
    » »

    ReplyDelete