02 November, 2005

Bayram mesaji

HERKESE MUTLU BAYRAMLAR

Bugun arife gunu.Ne kadar heyecanlisinizdir kim bilir,son bayram hazirliklari tamamlanmis,sevdiklerinizi karsilamaya hazirsinizdir.Belki de bu kucuk tatili firsat bilip bir yerlere kacan sansli insanlardansiniz.Her halukarda sizi imrendigimi belirtmek icin oturdum bilgisayar karsisina bugun.

Bayramlar guzeldir,ozeldir her ne kadar insanlar yillar gectikce bayramlarin eski ozellkilerini kaybettiklerini soyleseler de.Amac sevilenlerle beraber olmak degil mi,varsin kalabaliklar olmasin eskisi gibi su kalabalik gunlerde.Yeter ki insanlar sevdiklerini hatirlasinlar ellerinden geldigince gostersinler bunlari.Hos insan karsisindakini diger gunlerde hatirlamiyorsa varsin bayramda da hatirlamasin.Ben her zaman, bir insan birisinin yaninda degilse iyi gununde,normal hayat sartlarinda,neden yaninda olsun ki aci cekerken,diye dusunurum, hasta yataginda zorla nefes alirken.

Velhasil benim demek istedigim,insanlar ozel gunleri beklemesinler sevdiklerini,dusunduklerini gostermek icin.Her zaman gostersinler sevdiklerini,saydiklarini.Hastalar diye gitmesinler yanlarina sadece.

Ben cok isterdim ailemle olmak sadece bayram oldugu icin degil..Paylastigimiz eski anilari yenilemek icin..Onlarla yazlik yolunda olmak,kakara kikiri,4 kardesin arkada az da olsa rahatsiz ama mutlu bir sekilde seyirmek.

Bayram olmasa da operdim annemi,babami,kardeslerimi doya doya,annemi nazlatir,sarilirdim boyunlarina sevmese de nazlatilmalari.

Bana her gun bayram,iyiki de bayram,sansliyim ki ben iyi-kotu duygularimi asla saklamayi bilemedim,dolayisiyla sevgimi, saygimi,dusundugumu her zaman gosterdim elimden geldigince.Iyiki de gostermisim ki su an uzakta oldugum icin,keske ordayken de soyle yapsaydim dedigim bir pismanligim yok.

Beni bu sekilde yetistiren annemin,babamin bayrami mubarek olsun,Allah onlara,herkese sevdikleriyle paylastiklari nice bayram gibi gunler nasib etsin,paylasmalariniz eksik olmasin.

Sonsuz sevgimle,iyi bayramlar........

4 comments:

  1. Sevgili Sibella,
    Uzaklardayken Bayram ozelligini kaybediyor. Buralar tatil degil,is ve okul devam ediyor. Sembolik olarak yarin aksam esim, oglum ve ben bayram yemegi yiyicez (kizim temmuz ayindan beri bizlerden cok uzakta yasiyor).Memlekette biraktigimiz akraba ve dostlar ile birlikte olmak cok guzel olurdu herhalde hic olmazsa bu ozel gunlerde:)Bende senin bayramini kutlar, huzur ile gecirmeni dilerim, sevgilerimle...
    Sana mail yollamak istiyordum ama adresini bulamadim:)

    ReplyDelete
  2. selam Binnur,cidden hissettirmiyor bayram kendini gurbetlerde ama sanslisin ki ailenlesin ve sembolikde olsa yemek yiyceksiniz beraber.benim e-mail adresim cilek_suyu@yahoo.co.uk

    sevgimle,iyi bayramlar

    ReplyDelete
  3. Keep up the good work »

    ReplyDelete