28 November, 2005













gul aldim,guldum

kalbin aynasimidir guller?ya da sadece gullermidir yansitan sevmeyi,takdir etmeyi,sukranlarini sunmayi ya da iyiki varsin,iyiki yanimizdasin demeleri...

hani bazi gunler olur,dunyadaki tum sikintilar sanki sizin uzerinizde,sorup durursunuz kendinize,nerden geldim nereye gidiyorum,ne icin burdayim,cidden mutlumuyum diye?burda olmasaydim ne olurdu dersiniz ya da orda olsaydim ne?kafanizda dolanir durur tilkiler..siz bir cevap ararken,kapiniz calar,gelir elinde gulcu teyze..o ayri sasirir sizi sasirttigina,siz ayri sasirirsiniz aldiginiza koskoca demedi...

siz cevabi bulamazken bakin buldurur size ince bir hareket en dogru cevabi,hele bir de demedinizi yerlestirirken vazoya calarsa capital radio da bon jovi'den "always" daha ne istersiniz ki cevap bulma konusunda,isaretler bir sebep icin isarettir,sorular bir sebep icin soru,cevaplar zaten cevaplanamasa sorular olmaz dersiniz...kucucuk bir nesne kocaman sikintilara dayanma gucu verir size,iste dersiniz deger herseye,ya da yasanan herseyin bir sebebi,cekilen her acinin bir tatlisi var.ikisi bile karisik olsa ne guzel bir sos cikar ortaya aci-tatli cin sosu,ustelik o da gul rengidir.kimi zaman unutulmus da hissetse insan,bi bakivermis aslinda sandigindan daha da cok hatirlanmis....

ozel bir gun beklememeli insan hatirladigini gostermek icin,duygularini saklamamali insan,haykirmali hislerini,paylasmali mutlulugunu,gururunu,takdirini..kisacikken hayat degmez kendini icine kapatmaya,herseyi sirtinda tasimaya...ne kadar uzsek de kendimizi,beklesek de olsun olucak olan diye,olur olmak istediginde olucak olan zaten.ugur bocegini ararken bulamayiz ki bir tane,ama uykuya dalariz bakariz ki sarilmis etrafimiz yuzlercesiyle...

dilerim eksik olmasin gulleriniz,gulmeleriniz,sevmeleriniz,kavusmalariniz...sarsin etrafinizi minik minik ugur bocekleri siz uykuya dalmadan da,tanri hepimize de guc versin kendimizce tasidigimiz yukleri tasimak icin,kavusmak isteyenleri kavustursun,hayalleriniz gercek olsun....



6 comments:

  1. sibella sobeledim seni:) yazarsın demi?

    ReplyDelete
  2. pinarcim en yakin zamanda yazicam canim,saol:)

    aysegulum,baze boyle yaziyorum iste,ne mutlu bana ki etki birakabilmisim senin gibi bir sairde:)

    ReplyDelete
  3. sibelciim, güller cok cookk güzel ama sasirdim bende simdi, geliyolarmi orada öyle gülcü teyzeler kapiya?! burda hic olmaz öyle seyler, ne güzel ya, ooh iyi yapmissin almakla, yakisir :)

    ReplyDelete
  4. rahsancim gulcu teyzeye kapiya getiren teyze ama pazarda var cicekci teyzelerde tabii nerde bizim istanbuldaki kara gozlu pazarliga acik teyzeler,ablalar:)cocuklar hatta:)

    ReplyDelete
  5. That's a great story. Waiting for more. »

    ReplyDelete
  6. bloguma hos geldınız herzaman beklerım

    ReplyDelete