17 November, 2005

Selam

SELAM

Yola cikinca her sabah
Bulutlara selam ver
taslara,kuslara,atlara,otlara
insanlara selam ver
ne gorursen selam ver
sonra cikarip cebinden aynani
bir selam da kendine ver
hatirin kalmasin
el gun yaninda
bu dunyada sende varsin
ulestir dostlugunu varliginla
bir kismi seni de varsin

USTUN DOKMEN
sevgili sefa yapici fotograf icin ve siir icin cokkk tesekkur ederim...sevgimle
not:bugun icimden gelmedi de yemek tarifi yazmak,bunun yerine bu guzel siiri ve fotografi paylasmak istedim...

6 comments:

  1. bu siiri lisedeyken yazip dolabima yapistirmistim.okula giderken hergun okurdum anneme...harika
    banu87

    ReplyDelete
  2. bence de ya cok duygulandirici ve pozitiflik dagitici

    ReplyDelete
  3. Sevgili arkadaşım ne güzel bir resim ne güzel bir şiir böyle:)Teşekkürler sabah sabah moral oldu

    ReplyDelete
  4. canim benim saol,ayni seyi bede dusundugum icin paylasayim dedim,hani hepimze olur ya kotu gunler,boyle kucucuk bir siir mutluluk veriverir, o yuzden paylasmadan edemedim canim,iyi gunler sana...:)

    ReplyDelete
  5. CANIMSIN COK TESEKKRU EDERIM. ELINE SAGLIK..

    ReplyDelete